Header image

Business Unit Director


Har du erfaring med at drive software virksomhed og har du helt styr på at opbygge og vedligeholde en stærk partnerkanal? Hesehus søger i øjeblikket, til en nyoprettet stilling, en erfaren og kompetent Business Unit Director, der får det øverste ansvar for Bizzkit, som er Hesehus’ softwareforretning.  

Hvad tilbyder vi?

Bizzkit har opnået en position som en af de tre mest udbredte e-commerce platforme blandt Danmarks største virksomheder. Den position skal vi opnå internationalt også, og vi er allerede i gang med den spændende og ambitiøse rejse. Foruden vores nylige ekspansion til Sverige, ønsker vi nu at tage endnu et skridt imod Bizzkits selvstændighed, og derfor har vi brug for en dedikeret Business Unit Director, som formår at drive Bizzkit til endnu større højder på det internationale marked.    

Til den nyoprettet stilling som direktør for Bizzkit, vil du blive en del af et meget internationalt team, hvor der kommunikeres på engelsk til daglig. Teamet har medarbejdere fra Brasilien, Sverige, Holland, Grækenland og Danmark og består p.t. af 12 dedikerede medarbejdere, der dækker både softwareudvikling, product management, salg og marketing. De fleste er placeret på kontoret i Odense, mens det svenske marked håndteres af vores Country Manager  på vores landekontor i Göteborg.       

I takt med Bizzkit's ekspansion, skal du forvente kraftig vækst i afdelings størrelse og du skal være indstillet på rejseaktivitet i perioder, typisk mellem 30 – 50 rejsedage om året. Du vil referere til CEO af Hesehus, Lars Hedal. 

Som spiller på vores hold bliver du en del af et mangfoldigt og udfordrende miljø bestående af fagligt højt kvalificerede og engagerede kollegaer. Vi gør desuden meget ud af sociale arrangementer både i egne teams, men også på tværs af virksomheden, og du vil opleve os som en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og plads til sjov.     

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Gå forrest i indsatsen mod ekspansionen af Bizzkit og bidrage til opbygningen af en stærk partnerkanal i tæt samarbejde med Country Manageren i Sverige.  
  • Budgetansvar.
  • Søsætte initiativer, der sikrer profitabel vækst af Bizzkit og en hurtig go-to-market strategi – ikke kun i Sverige, men i flere lande på sigt. 
  • Sikre den overordnede udvikling, koordinering og implementering af strategier og handlingsplaner for afdelingens område.
  • Fortsætte den gode trivsel og samarbejde i teamet og sørge for alle medarbejdere er top motiveret til at yde deres bedste. 

Hvem er du?  

Vi forventer, at du har en videregående uddannelse, helst på kandidatniveau eller alternativt, at du har læst en HD el.lign. senere i din karriere. Det absolut vigtigste er dog, at du kan bevise en solid track record. Du kan bevise, at du har formået at skabe succes i en software virksomhed, og du ved, hvordan man opbygger en succesfuld international partnerkanal. Du har flere års erfaring fra en lignende stilling, hvor du også har haft det strategiske, kommercielle mindset og samtidig formået at være en nærværende og motiverende leder, der mestrer uddelegering og evner at bringe andres kompetencer i spil.

Som person har du masser af drive, men formår stadig at tænke detaljerne igennem, inden du træffer en beslutning. Du er udadvendt af natur, og henter energi ved at arbejde med mennesker. Du taler og skriver flydende engelsk og det er helt klart en fordel, hvis du også er flydende på dansk, men det er ikke et ufravigeligt krav.   

Hesehus add-ons:
  • Stor indflydelse på egen karriere med bl.a MUS 2 gange årligt.
  • Familievenlige og fleksible arbejdstider 
  • Gratis danskundervisning 
  • Forældreorlovsordning med gode vilkår
  • Gratis sundhedsforsikring
  • Frokostordning + mellemmåltidsordning samt frugt og kaffe m.m.
  • Fredagsmorgenmad og fredagsbar
  • Mulighed for at købe aftensmad med hjem til hele familien
  • Flotte lokaler placeret centralt på havnen i Odense med fri parkering
  • Massageordning uden egenbetaling
  • Løbeklub
  • Gode rabataftaler bl.a. LogBuy
  • Sociale aktiviteter året rundt, f.eks. familiedag, DHL-stafet, fodboldturnering og pokeraften. 

 

Søg jobbet

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og senest den 1. august 2019.  

Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte search- og rekrutteringskonsulent, Christina Hupfeldt på chu@hesehus.dk eller +45 24 65 06 46.

Søg stillingen
 

Hesehus A/S er en IT-virksomhed med ca. 110 medarbejdere placeret centralt på havnen i Odense. Vi er Danmarks største udbyder af ambitiøse e-handelsløsninger. Vi tilbyder markedets mest komplette softwareplatform målrettet B2C- og B2B-virksomheder, der ønsker at investere strategisk online og gøre e-handel til en af deres primære salgskanaler. Hesehus A/S blev stiftet i 2002, og er tre gange kåret til gazellevirksomhed, har flere flotte placeringer ved E-handelsprisen, er tre gange kåret ”Bedst til at skabe resultater” af MyImage, modtog Dansk Erhvervs Videnstafet i 2011 som Danmarks mest lovende vækstvirksomhed og sidst men ikke mindst, igen en placering i 2016 som en af Danmarks Bedste Arbejdspladser®

 

Skriv til os