Header image

CFO


CFO søges til Danmarks førende e-handelshus. Hesehus er en spændende virksomhed i vækst, ikke mindst internationalt, og derfor søger vi lige nu en dygtig og erfaren CFO til en nyoprettet stilling. Du får en nøglerolle i virksomheden og vil selv være med til at forme din funktion, som får afgørende betydning for vores fortsatte succes – lyder det spændende? Så er det måske dig vi står og mangler.

Hvad tilbyder vi?

Hesehus er landets førende e-handelshus, som hver dag arbejder med nogle af landets mest spændende og ambitiøse kunder såvel inden for B2B- som B2C-branchen. Vi udvikler e-handelsløsninger på markedets mest komplette egenudviklede platform, Bizzkit, som i øjeblikket er på vej ud på flere europæiske markeder. Sammen med vores vækst som gazellevirksomhed øger det kompleksiteten i vores regnskaber og interne afregning, men er også utroligt spændende for den rigtige kandidat. Med dit fokus på kvalitet, effektivitet og rentabilitet, kommer du til at spille en afgørende rolle i at nå vores ambitiøse mål. 

Vi tilbyder et afvekslende job i et ambitiøst og agilt miljø, hvor beslutninger hurtigt tages og eksekveres på. Du vil få det overordnet ansvar for vores økonomi og administrationsafdeling, som for nuværende består af 2 mand, men må forventes at vokse i takt med virksomhedens udvikling. Du skal ikke bekymre dig om IT, da vores CTO har det overordnet ansvar for vores IT-afdeling, ligesom vi også har en selvstændig HR- afdeling. Du vil indgå i ledergruppen og vil referere til vores CEO, Lars Hedal. 

Som spiller på vores hold, bliver du en del af et mangfoldigt og dynamisk miljø bestående af fagligt højt kvalificerede og engagerede kollegaer. Vi gør desuden meget ud af sociale arrangementer både i egne teams, men også på tværs af virksomheden. Du vil opleve os som en ambitiøs og samtidig hyggelig arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og plads til sjov.   

Dine primære arbejdsopgaver: 

  • Månedsrapportering til bestyrelsen.
  • Budgettering.
  • Optimering af virksomhedens indtjening.
  • Regnskab og moms med en international dimension. 
  • Deltage i bestyrelsesmøder. 
  • Systematisering af controlling. 
  • Effektivisering af økonomifunktionen inkl. potentiel indførelse af nyt ERP-system, hvor du får en afgørende rolle. 
  • Daglig ledelse af afdelingen inkl. MU- og lønsamtaler. 
  • Ansvar for bl.a. bogholderi, løn, pensionsordning og forsikringer. 

Hvem er du? 

Du har en lang videregående akademisk uddannelse såsom cand. merc. aud. el.lign. Du kommer med flere års erfaring fra en lignende stilling i en international virksomhed, og det vil være en klar fordel, hvis du har erfaring med både timesalgs- og softwareforretning. Du er vant til at arbejde på såvel strategisk som taktisk niveau, og er ikke bange for at tage fat, når der er brug for dig i driften. Hvis du har erfaring med implementering af nyt ERP-system, vil det også være en fordel. Endvidere, har du en forretningsorienteret tilgang til opgaverne og befinder dig godt i rollen som sparringspartner for resten af ledelsen.  

Vi har ambitiøse planer for vores vækst, og det er derfor vigtigt, at du kan vokse med virksomheden. Vi er allerede godt i gang på det svenske marked og mange flere markeder vil følge. Som person er du drevet af den analytiske og struktureret tilgang til dine opgaver og du fanger alle de små fejl. Du sætter en ære i at være en god og motiverende leder, og ved at de bedste resultater skabes i samarbejde med dit team. Sidst, men ikke mindst, taler og skriver du flydende dansk og engelsk.   

Hesehus add-ons:

  • Stor indflydelse på egen karriere med bl.a MUS 2 gange årligt.
  • Familievenlige og fleksible arbejdstider.
  • Forældreorlovsordning med gode vilkår.
  • Gratis sundhedsforsikring. 
  • Morgenmad, frokostordning + mellemmåltidsordning samt frugt og kaffe m.m.
  • Mulighed for at købe aftensmad med hjem til familien.
  • Flotte lokaler placeret centralt på havnen i Odense med firmabetalt parkering.
  • Massageordning uden egenbetaling.
  • Gode rabataftaler bl.a.gennem LogBuy.
  • Fredagsbar hver fredag, løbeklub og sociale aktiviteter året rundt.

 

Søg jobbet

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning. Stillingen ønskes besat senest pr. 1. februar.  Ansøgningsfrist den 24. november. Vi gør opmærksom på, at straffeattest skal indhentes, før ansættelse kan finde sted.   

Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Search- og rekrutteringskonsulent Christina Hupfeldt chu@hesehus.dk eller tlf. 24 65 06 46.

Søg stillingen
 

Hesehus A/S er en software virksomhed med ca. 120 medarbejdere placeret centralt på havnen i Odense. Vi er Danmarks største udbyder af ambitiøse e-handelsløsninger. Vi tilbyder markedets mest komplette softwareplatform, Bizzkit, som er målrettet B2C- og B2B-virksomheder, der ønsker at investere strategisk online og gøre e-handel til en af deres primære salgskanaler. Hesehus A/S blev stiftet i 2002, og er fire gange kåret til gazellevirksomhed senest i 2019, har flere flotte placeringer ved E-handelsprisen og fik igen i 2016 en placering som en af Danmarks Bedste Arbejdspladser®.

Skriv til os

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.