Header image

Struktureret projektleder

Vil du være med til at drive kundeprojekter og strategiske e-handelsløsninger for nogle af landets største B2B-kunder? Har du forståelse for digitale processer og kan du navigere mellem forretning og udvikling? Hesehus søger en struktureret og kundeorienteret projektleder, der ikke er bange for at tage dialogen og gå forrest! 

Hvad tilbyder vi?

Hesehus er landets førende e-handelshus, som hver dag arbejder med nogle af landets mest spændende og ambitiøse kunder såvel inden for B2B- som B2C-branchen. Vi har Fyns største udviklermiljø, der består af mere end 75 engagerede og fagligt højt kvalificerede udviklere, designere og arkitekter.

Som projektleder hos os får du ansvar for at organisere, drifte og gennemføre projekter for nogle af vores største kunder. Vi tilbyder en udfordrende og varieret hverdag, hvor dine planlægnings- og koordineringsevner konstant bliver sat i spil for at sikre, at deadlines på vores projekter nås. Du vil arbejde tæt sammen med fagligt højt kvalificerede kollegaer på tværs af virksomheden og i dit team som består af en teamleder, otte udviklere og en arkitekt.    

Din opgave er at drive kundeprojekter fra start til slut, være bindeled imellem kunden og vores udviklere samt sikre at projekterne lever op til aftalt kvalitet, tid og økonomi. Du vil have daglig kontakt med kunder og derfor er det vigtigt at du har let ved at opbygge stærke relationer. 

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Planlægge og styre projekter med henblik på optimal gennemførelse i forhold til tid, kvalitet og økonomi. 
  • Styre projektet økonomisk og sikre at kunden løbende bliver varslet med timeforbrug og at vi holder vores estimater.
  • Varetage og koordinere større og mindre udvidelser og akutte driftsopgaver fra forespørgsel til idriftsættelse.  
  • Holde overblik over opgaver og status i vores opgavestyringssystem Jira. 
  • Sikre et optimalt flow i opgaver fra forespørgsel til idriftsættelse.
  • Løbende planlægge og følge op på opgaver til subteams.
  • Projektlede nye projekter og projekter på eksisterende kunder.
  • Sikre en aktiv dialog med kunderne og give dem sparring på hvordan deres løsninger kan optimeres samt udvikles strategisk.
  • Afrapportere internt til styregruppen.   

Hvem er du? 

Vi forventer, at du har en relevant akademisk uddannelse på minimum bachelorniveau. Vi forestiller os, at du har en bred forståelse for IT og digitale processer, så du kan være med, når det bliver teknisk. Du har desuden en god forretningsmæssig og økonomisk forståelse, som gør at du kan afklare kundernes behov og sikre den optimale fremdrift i projekterne.   

Udover dine skarpe faglige kompetencer har du et stærkt drive, er proaktiv og løsningsorienteret. Du er ambitiøs og sætter en ære i at nå deadlines, arbejder struktureret og har det godt med mange bolde i luften, hvor du skal bevare overblikket. Som person er du udadvendt, serviceminded, og god til at skabe relationer. Det et vigtigt, at du er en teamplayer, der ønsker at bidrage positivt til holdet. I den branche vi er i, er det også en fordel med en naturlig interesse for digitale medier og i særdeleshed e-handel.

Har du erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med agile arbejdsprocesser i et udviklingsmiljø, vil du være foran på point.  

Hesehus add-ons:
  • Stor indflydelse på egen karriere med bl.a MUS 2 gange årligt.
  • Familievenlige og fleksible arbejdstider.
  • Forældreorlovsordning med gode vilkår.
  • Gratis sundhedsforsikring.
  • Morgenmad, frokostordning + mellemmåltidsordning samt frugt og kaffe m.m. 
  • Mulighed for at købe aftensmad med hjem til familien.
  • Flotte lokaler placeret centralt på havnen i Odense med firmabetalt parkering.
  • Massageordning uden egenbetaling.
  • Gode rabataftaler bl.a. gennem LogBuy.
  • Fredagsbar hver fredag, løbeklub samt sociale aktiviteter året rundt.

 

Søg jobbet

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning. Stillingen ønskes besat pr 1. juni 2020, vi indkalder til samtaler løbende. Vi gør opmærksom på, at straffeattest skal indhentes, før ansættelse kan finde sted. Ansøgningsfrist: søndag den 5. april 2020. Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Search- og rekrutteringskonsulent Magdalena Andersenmaan@hesehus.dk eller tlf. 91 17 82 94.

Søg stillingen

Magdalena rekrutteringskonsulent hos Hesehus

Hesehus A/S er en softwarevirksomhed i kontinuerlig vækst med 120 medarbejdere placeret centralt på havnen i Odense. Vi er et af Danmarks førende e-handelshuse og udvikler ambitiøse e-handelsløsninger til store danske brands som Matas, BabySam, Kansas og Zizzi. Vi tilbyder markedets mest komplette softwareplatform, Bizzkit, som er målrettet B2C- og B2B-virksomheder, der ønsker at investere strategisk online og gøre e-handel til en af deres primære salgskanaler. Hesehus A/S blev stiftet i 2002, er fire gange kåret til gazellevirksomhed senest i 2019, har opnået 15 topplaceringer ved E-handelsprisen og fik igen i 2016 en placering som en af Danmarks Bedste Arbejdspladser®.

 

Skriv til os

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.