Header image

Executive Assistant


Da vores nuværende Executive Assistant skal videre i en anden intern stilling har du nu en gylden mulighed for at komme ind i det kommercielle maskinrum i Danmarks førende e-handelsvirksomhed. Hvis du jonglerer let med tal og har skarpe analytiske evner, der vil kunne skubbe vores forretning i den rigtige retning, så er du måske den, vi leder efter. Bliv en del af en tillidsbaseret og anerkendende kultur, hvor du får ansvar fra første dag.

Hesehus turen

Vi udvikler avancerede e-handelsløsninger for top-1000 største kunder som Matas, Davidsen, BabySam, Harald Nyborg og mange andre spændende virksomheder. Løsninger der er udviklet på vores egenudviklede platform, Bizzkit.

Hos Hesehus prioriterer vi sociale arrangementer med vores kollegaer, der rummer +17 nationaliteter på tværs af forskellige afdelinger med alt fra udviklingsteams til UI/UX, Marketing, Finance, Sales, HR mv.

Vi taler tit om Hesehus-ånden. Den bliver skabt af +200 Hesehusianere, og den opleves netop gennem smilene på gangen, feedbacken på en opgave og en leder, der siger: ”skriv dine ideer ned, for de fortjener at komme ud at leve".

Du vil opleve en ledelse, der går op i at skabe work-life balance. Vi ved, at det er vigtigt at skabe trivsel og overskud i hverdagen både privat og arbejdsmæssigt. Nærværende ledelse ligger os tæt på sinde, men hvordan vil du opleve det i denne stilling? Læs endelig videre for at få det uddybet. 
 

Din mission

Som Executive Assistant vil du blive en del af vores Executive Management Team, der har en central rolle i at understøtte vores direktører, ledere og kommercielle udvikling. Du vil referere til Andrea Wårsøe, Manager, Executive Management Team. Når man spørger ind til hendes team og ledelse, siger hun: 
 
”Som en del af teamet vil du opleve, at der er højt til loftet. Det er vigtigt for mig at skabe et rum, hvor man tør stole på sig selv og sine evner både i teamet, men også i hele Hesehus. Vores kultur bærer præg af at turde, så hvis man har en god idé, er det bare med at komme på banen. Vi arbejder seriøst, men der er altid plads til et godt grin. Godt kollegaskab er nøglen til succes”.

Dine arbejdsopgaver:

  • Løbende udarbejdelse af månedsrapportering til bestyrelsen samt rapporter fra vores Business Intelligence system (Power BI). 
  • Udarbejdelse af diverse strategiske analyser i Power BI.
  • Styring af vigtige strategiske projekter i samarbejde med teamet.  
  • Aktiv sparring i salgsprocessen, bl.a. i form af præsentationer til kundeoplæg og deltagelse på møder.
  • Diverse oplæg og referater af møder.
  • Intern kommunikation.
  • Bidrage til vores fantastiske Hesehus kultur.
  • Diverse ad-hoc opgaver såsom planlægning og afholdelse af mindre interne arrangementer.

Executive Assistant, Sabine Würtz Nielsen, fortæller følgende om stillingen:

"For mig var det drømmestillingen og den perfekte vej ind i en fantastisk virksomhed. Gennem et bredt spænd af arbejdsopgaver kommer jeg ud i alle krogene og får derigennem et unikt kendskab til virksomheden og mange fantastiske kollegaer. En stor motivationsfaktor i jobbet er at se mit arbejde bruges proaktivt og skaber værdi. Jeg bliver konstant udfordret og lærer nyt hver eneste dag."

Hvem er du? 

Du har en relevant videregående uddannelse på kandidatniveau – f.eks. cand.merc. eller cand.negot. Du kan være nyuddannet eller have et par års erfaring. Det vigtigste er dog dit drive og din ivrighed efter at lære nyt og suge til dig. Det er en fordel, hvis du har haft relevant studiearbejde og/eller praktikker. 

Opgaver, som handler om tal og analyser, er noget, som du trives med. Det er afgørende, at du kan dykke ned i tallene ved brug af dine analytiske evner og omsætte det til konkrete anbefalinger, der fører os i den rigtige retning. Det er et stort plus, hvis du har erfaring med Power BI. 

Ydmyghed er keyword samt evnen til at navigere med en bred berøringsflade. Du er typen, som stikker fingeren i jorden og fornemmer dine omgivelser med en åben og nysgerrig tilgang, og du oplever stor tilfredsstillelse ved at sætte flueben ved både store som små opgaver. 

Du har let ved at lave præsentationer, og det skræmmer dig ikke at tale både dansk og engelsk foran interne og eksterne stakeholders.  


Din første dag med Hesehus add-ons:

Du hopper ind i bilen og tager afsted, selvom du ved, du ikke når kontoret til tiden.
Men der er ingen grund til bekymring, for du har fleksible mødetider.
Du når frem til Hesehus kontoret placeret tæt på banegården i Odense og har også firmabetalt parkeringsplads til din bil. Du tager morgenmad på kontoret, og der er også andre snacks, nødder, frugt og kaffe
Elektrikeren ringer og siger, han kan komme næste uge, og det passer dig fint, for du har mulighed for at arbejde hjemme to gange om ugen.

Efter dit første 1:1 møde med din leder, som du ser frem til, er det snart tid til frokost. Der er forskellige muligheder at vælge fra, alt efter dine allergener og præferencer. Du har også bestilt ekstra aftensmad til at tage med hjem og måske deltage i eftermiddagens Mario Kart-turnering. Når du kommer hjem, tjekker du Hesehus’ rabatter gennem LogBuy.

Søg jobbet

Stillingen er placeret på vores kontor i Odense. Ansøgningsfrist er d. 31. maj og stillingen ønskes besat hurtigst muligt derefter. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer samt pensions- og sundhedsordning. 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte HR Partner Lise Randeris på lira@hesehus.dk eller tlf. 21 49 25 28.

Søg stillingen
 

Hesehus A/S er en softwarevirksomhed i kontinuerlig vækst med +200 medarbejdere. Vi er Danmarks førende e-handelshus og udvikler ambitiøse e-handelsløsninger til store danske brands som Matas, BabySam og Davidsen. Vi tilbyder markedets mest komplette softwareplatform, Bizzkit, som er målrettet B2C- og B2B-virksomheder, der ønsker at investere strategisk online og gøre e-handel til en af deres primære salgskanaler. Hesehus A/S blev stiftet i 2002, er fire gange kåret til gazellevirksomhed senest i 2019, har opnået 15 topplaceringer ved E-handelsprisen og fik igen i 2016 en placering som en af Danmarks Bedste Arbejdspladser®.