5. januar 2018

Byd velkommen til ...

Hos Hesehus står 2018 på en masse spændende projekter fra både nye og eksisterende kunder. Derfor starter vi det nye år ud med at hente forstærkning og byder dermed varmt velkommen til tre nye udviklere.

Anders Salomonsen, udvikler hos e-handelshuset Hesehus

Anders Salomonsen

Den 2. januar bød vi velkommen til Anders Salomonsen, der startede som seniorudvikler. Anders er 39 år og uddannet diplomingeniør med speciale i datateknik fra Ingeniørhøjskolen Odense Teknikum i 2002. Anders har tidligere været softwareingeniør hos blandt andet Siemens Wind Power A/S og Unik System Design A/S. Anders bliver en del af udviklingsteamet, der bl.a. arbejder med kunder som Plandent, Nissens og DLG.

Hans Henrik Petersen, seniorudvikler hos e-handelshuset Hesehus

Hans Henrik Petersen

Vi bød også velkommen til Hans Henrik Petersen den 2. januar, der også startede som seniorudvikler. Hans Henrik bliver ligeledes en del af udviklingsteamet, der arbejder med kunder som Plandent, Nissens og DLG. Hans Henrik er 34 år og har en Pba. i softwareudvikling fra Erhvervsakademiet Sydvest. Hans Henrik har siden 2007 arbejdet som softwareudvikler hos Travelmarket A/S, Twisted Development og senest som senior softwareudvikler hos Spain-holiday.com.

Morten Hededam Meng, udvikler hos e-handelshuset Hesehus

Morten Hededam Meng

Den 2. januar blev Morten Hededam Meng på 28 år også ansat som udvikler. Morten er uddannet IT-diplomingeniør fra Ingeniørhøjskolen i Aarhus i 2016. Morten har tidligere arbejdet som Software Developer hos Mjølner Informatics i Aarhus, hvor han bl.a. har siddet som konsulent hos Vestas. Morten bliver en del af udviklingsteamet, der arbejder med kunder som GLS, Micro Matic og Fristads Kansas.

Flere nyheder

Få mere nyt fra Hesehus

Big data er længe blevet brugt til at målrette indsatsen mod potentielle forbrugere og dermed skabe salg på den korte bane, men jeres data kan meget mere end det. Ved at bruge data til at tilrettelægge forbrugerrejsen for den enkelte kunde i webshoppen, skaber det ekstra værdi for dem.
Siden 2012 er antallet af netbutikker, der deltager i Black Friday, steget markant. Forventningerne til årets Black Friday var høje, men slet ikke urealistiske, da den slog alle rekorder - også blandt Hesehus' kunder.
Mobilen er blevet et vigtigt medie for forbrugerne, når der skal shoppes. Men det er ikke længere nok at have et fluid design på webshoppen - apps er nemlig blevet et hit igen.

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox