28. januar 2016

3 topplaceringer til Hesehus i anerkendt imageanalyse

Årets MyImage-analyse er netop blevet offentliggjort, og e-handelshuset Hesehus kan bryste sig af intet mindre end tre topplaceringer hhv. to førstepladser og en tredjeplads i den velansete analyse foretaget af analysefirmaet MyResearch.

Hesehus når således helt til tops i kategorierne ’Gode til at skabe resultater’ og ’Gode til at samarbejde med andre bureautyper’og indtager en flot tredjeplads i kategorien ’Adskiller sig markant fra andre digitale bureauer’. Især førstepladsen i kategorien ’Gode til at skabe resultater’ vækker begejstring hos adm. direktør for Hesehus, Lars Hedal:

”Det er en meget vigtig blåstempling, da det er beslutningstagere i Danmarks største virksomheder, der vurderer os og vores konkollegaer”, fortæller Lars Hedal. ”Vores mål er at skabe fremtidens e-handelsvindere og gøre en forskel for vores kunder, så de på bedste vis kan imødekomme deres kunder online, og derfor er vi utroligt glade for og stolte af en førsteplads i netop denne kategori”.

E-handelshuset Hesehus fik tre topplaceringer i anerkendt imageanalyse

Reelt udtryk for markedets holdning

Samlet set giver det en tredjeplads til Hesehus i ”BrandPosition”, der er en af de parametre, analysen bygger på.

Det er ikke første gang, at Hesehus udmærker sig og opnår flotte resultater i MyImage-analysen. I både 2013 og 2014 indtog virksomheden en førsteplads i flere kategorier, herunder begge år i kategorien ’Gode til at skabe resultater’.

MyImage-analysen foretages årligt af analysefirmaet MyResearch i samarbejde med Bureaubiz og måler digitale bureauer i Danmark i forhold til hinanden ud fra bl.a. kendskab og image. Analysen er i år baseret på besvarelser fra 704 marketingansvarlige fra Danmarks største virksomheder og er derfor et reelt udtryk for markedets syn på de bureauer, der bedømmes.

Se alle placeringer af de digitale bureauer

Flere nyheder

Få mere nyt fra Hesehus

Med den største ordrebog nogensinde ved indgangen til 2016 og masser af nye opgaver fra eksisterende kunder må der oprustes på medarbejdersiden. E-handelshuset har bl.a. valgt at gentage det succesfulde rekrutteringsevent fra 2013 – denne gang i København.
I løbet af de første fem uger af 2016 har vi budt velkommen til nye ansigter, og vi kan derfor glædeligt præsentere jer for nye frontend- og backendudviklere og en IT-ingeniørpraktikant.
Stof & Stil lancerer i samarbejde med e-handelshuset Hesehus en af Danmarks mest ambitiøse webshops, der giver kunderne den ultimative købsoplevelse med nye innovative muligheder.

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox