Case: ICM
B2B-totalløsning med vækstpotentiale
ICM, der er Danmarks førende leverandør af arbejdsmiljøløsninger og relaterede serviceydelser, har i tæt samarbejde med Hesehus udviklet en ny totalløsning, der er optimalt tilpasset virksomhedens behov. Der er lagt vægt på kvalitet, brugervenlighed og ikke mindst effektivisering af interne processer. Ved at få branchens absolut bedste webshop og samtidig opnå effektive marketingprocesser kan ICM forvente et betydeligt vækstpotentiale i onlineomsætningen, og løsningen gør det ligeledes muligt for ICM at indfri deres fulde potentiale.
Skal det være nemt at være kunde, skal det naturligvis også være nemt at finde det rigtige produkt. Det sker gennem både stærke funktioner i selve shoppen samt formidling af, hvorfor netop ICM er den rigtige partner. Gennem bl.a. en online chatfunktion og mulighed for produktsammenligning kan kunden finde hjælp til at vælge det produkt, der bedst matcher behovet. Derudover gør ICM via tilbud om favoritlister og hurtig genbestilling af tidligere ordrer det lettere for deres kunder at vende tilbage og handle igen.
Samlet administrationssystem sikrer effektiv styring
E-handelsplatformen Bizzkit danner grundlag for ICMs nye løsning, og en af de mange fordele ved platformen er, at den som den eneste på markedet samler responsive webshop, PIM og DAM i én modulopbygget løsning. Administrationen af løsningen styres via et samlet administrationssystem, der gør det let at strukturere og opdatere markedsrettede informationer. Dette er klart medvirkende til effektivisering af ICMs interne marketingprocesser og dermed muligheden for at møde kunderne på den helt rigtige måde.
Casedetaljer
Lancering i februar 2016
Platform
Webshop, PIM, DAM, CMS og Design
Funktioner & features
Hurtig genbestilling af produkter online og chatfunktion
Samlet administration
Administrationen af løsningen styres via et samlet system
Lignende cases
Se flere B2B-cases fra Hesehus
