Simple living: Bestil aftensmaden online
Øget konvertering med nyt design
Efter 6 år med en velfungerende webshop valgte Compass Group at opdatere og udvide webshoppen, igen i samarbejde med Hesehus. Med et fokus på maksimal konvertering er webshoppen designet ud fra devisen ”mindre indhold på forsiden sælger mere!”. Flere undersøgelser har vist, at kunderne meget bedre kan finde rundt på siden og identificere dét, de ønsker – og derfor er mere tilbøjelige til at færdiggøre et køb – hvis de ikke udsættes for unødvendig støj på siden. Derfor viser forsiden kun to middagsmenuer, men med et enkelt klik kan kunderne nemt få vist flere, hvis de er interesseret i det.
Bestil aftensmaden på mobilen
I efteråret 2012 lancerede Compass Group ydermere en lettilgængelig mobilversion af webshoppen for at imødekomme forbrugernes stigende anvendelse af mobilen i forhold til onlineshopping. Mobilversionen blev hurtigt en succes blandt de danske frokostgæster, der nu – med mobilen i hånden – nemt og let kan bestille familiens aftensmåltid.
Cross-border satsning på responsive design
Da den finske og svenske udgave af ’Food & Co’-shoppen skulle udvikles, valgte Hesehus et responsive design, der passer godt til de nye funktioner og samtidig sikrer, at også brugere fra en mobil platform får den bedste shoppingoplevelse, da designet automatisk tilpasser sig den platform, webshoppen besøges fra – uanset om det er desktop, tablet eller mobil.
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
Relevante cases
Vil du have en snak om hvad vores e-handelsplatform, kan gøre for dig?