Skip til hovedindhold

Simple living: Bestil aftensmaden online

Simple living: Bestil aftensmaden online
Kunde: Compass Group

Relaterede tags:

Compass Group er markedsledende leverandør af facility management services, catering og rengøring til en bred vifte af virksomheder i mange forskellige brancher. Med aktiviteter i 45 lande, 600.000 medarbejdere verden over og mere end 5,5 mia. måltider serveret om året er Compass Group globalt førende inden for food services og omsætter årligt for ca. 30 mia. euro. I Skandinavien driver Compass Group mere end 300 personalerestauranter for både private virksomheder og det offentlige, fx universiteter, styrelser, ministerier etc. Koncernens speciale er netop også levering af måltider og en række supplerende tjenester inden for kernesektorerne erhverv og industri, sundhed og ældrepleje, uddannelse, sport og fritid, forsvar, offshore og remote. Compass Group operer under en etableret portefølje af brands, som på det nordiske marked tæller brandnavne som fx Eurest, Chartwells, Medirest, ESS og Levy Restaurants.
Image description

Øget konvertering med nyt design

Efter 6 år med en velfungerende webshop valgte Compass Group at opdatere og udvide webshoppen, igen i samarbejde med Hesehus. Med et fokus på maksimal konvertering er webshoppen designet ud fra devisen ”mindre indhold på forsiden sælger mere!”. Flere undersøgelser har vist, at kunderne meget bedre kan finde rundt på siden og identificere dét, de ønsker – og derfor er mere tilbøjelige til at færdiggøre et køb – hvis de ikke udsættes for unødvendig støj på siden. Derfor viser forsiden kun to middagsmenuer, men med et enkelt klik kan kunderne nemt få vist flere, hvis de er interesseret i det.

Bestil aftensmaden på mobilen

I efteråret 2012 lancerede Compass Group ydermere en lettilgængelig mobilversion af webshoppen for at imødekomme forbrugernes stigende anvendelse af mobilen i forhold til onlineshopping. Mobilversionen blev hurtigt en succes blandt de danske frokostgæster, der nu – med mobilen i hånden – nemt og let kan bestille familiens aftensmåltid.

Image description

Cross-border satsning på responsive design

Da den finske og svenske udgave af ’Food & Co’-shoppen skulle udvikles, valgte Hesehus et responsive design, der passer godt til de nye funktioner og samtidig sikrer, at også brugere fra en mobil platform får den bedste shoppingoplevelse, da designet automatisk tilpasser sig den platform, webshoppen besøges fra – uanset om det er desktop, tablet eller mobil.

KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES

KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES

KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES

KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES

KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES

KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES

Relevante cases

Vil du have en snak om hvad vores e-handelsplatform, kan gøre for dig?

Onlinesalg på tværs af landegrænser