Verdens førende leverandør af låse
Udnytter synergierne mellem brands
Deling af enorm mængde data
Vision for den internationale leverandør af døråbningsløsninger og låsesystemmer var at dele den enorme mængde data mellem de enkelte brands, og det har Hesehus formået med udviklingen af koncernens One Web Master Product Catalogue (MPC). MPC’en indeholder en avanceret PIM og DAM, der bruges til automatisk katalog- og prislisteproduktion. Den fungerer desuden som leverandør af tekster, billeder og produktinformationer til selskabernes websites og webshops.
Via et login-baseret website kan det enkelte selskab i koncernen nu udarbejde komplette kataloger og prislister uden krav om installering af et bestemt stykke software. Designet til det automatiske katalog er enten baseret på koncernens standard katalogdesign eller på det enkelte brands eget design. På få minutter bliver brugeren præsenteret for en færdig PDF i enten lav opløsning til almindelig udskrift eller i en høj opløsning inkl. skæremærker klar til tryk.
Resultaterne
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
Relevante cases
Vil du have en snak om hvad vores e-handelsplatform, kan gøre for dig?