B2B-webshop forøger salg med 421%
421%
Stigning i salget af
online teminaler
67%
Øget månedlig salg
Nye forbrugsvaner stiller nye krav
Udviklingen inden for e-handel har de sidste par år rykket sig markant, og det gælder som virksomhed om at følge med i de stigende krav, som de danske kunder stiller – også selvom man som i Verifones tilfælde er leverandør til B2B-markedet. For eksempel er andelen af brugere, der benytter en mobil platform, når de handler på nettet, steget markant, også i professionel sammenhæng. Derfor er Verifones webshop naturligvis responsive, så kunderne får samme oplevelse, uanset om de besøger webshoppen via smartphone, tablet eller desktop.
Vores nye responsive webshop performer rigtig godt, og det er fantastisk at se, hvordan vi via en god synergieffekt mellem vores vores webshop og vores andre marketingaktiviteter såsom direct marketing og radio kan opnå en forøgelse i vores salg
Nicki Bjerrum
Marketing Manager,Verifone
Enkelt design med fokus på salg
Verifones hovedformål med designopdateringen var at gøre købsprocessen så enkel som muligt for deres kunder og dermed øge deres onlinesalg. For at indfri Verifones ønske har Hesehus’ UX Design team optimeret følgende i forhold til det oprindelige design:
1. Mere intuitiv top og menuopsætning – Hesehus’ UX Design team har gjort toppen renere og lettere at overskue for brugerne. Derudover er Verifones menuopsætning blevet udvidet med bedre og mere overskuelige filtreringsmuligheder, der giver kunderne mulighed for både at søge på branche (fx café, bager eller frisør) og teknologi (fx ADSL, GSM eller trådløs). Muligheder, der letter kundernes vej til det helt rigtige produkt og dermed sikrer en simpel og enkel købsproces.
2. Øget pris-troværdighed – i mange webshops bliver der i løbet af købsprocessen ofte lagt ekstra udgifter til produktets pris i forhold til fx porto og service. Især på produkter af Verifones type, hvor der fx indgår service og softwaretillæg kan den endelige pris være markant højere, end det først viste, og det ønskede Verifone at ændre. Med det nye design præsenterer Verifone nu kunderne for en helt klar pris, der udover den almindelige fragtpris ikke ændrer sig i løbet af check-ud-forløbet, og det øger uden tvivl deres pris-troværdighed.
Markant øget onlinesalg
Allerede i lanceringsmåneden for den nye webshop oplevede Verifone en imponerende stigning i deres onlinesalg. Alene i salget af terminaler lå Verifone 421% over månedsgennemsnittet for 2012. Og den nye webshop kom ikke blot godt fra start men har også vist sig at slå all-time-rekorden af salg af terminaler på en måned med hele 67%
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES KUNDECASES
Relevante cases
Vil du have en snak om hvad vores B2B e-handelsløsning, kan gøre for dig?