Digitalt stjernestøv og stærke partnerskaber, vi fejrer Matas og Babysam
Juryen fremhævede blandt andet:
”Matas beviser, at erfaring og innovation sagtens kan gå hånd i hånd. Matas nærmer sig de 80 år og har år efter år sat standarden for, hvordan e-handel skal skrues sammen med fokus på smartere løsninger, bedre kundeoplevelser og en stærk forretning."
"I 2024 viser Matas endnu engang, at de mestrer hele eCommerce-paletten: De leverer både toplinjevækst og solide bundlinjeresultater. Samtidig har de åbnet en ny indtægtskilde med retail media og udvidet forretningen med nye digitale greb."
“BabySam modtager tredjepladsen for deres evne til at skabe en sammenhængende og følelsesmæssig stærk kundeoplevelse på tværs af kanaler. Juryen fremhæver især brugen af Klik & Hent, Endless Aisle og digitale rådgivningstjenester, som øger trygheden og gør kunderejsen enkel – med markante resultater som 17% ekstra køb ved afhentninger og 93% af nyfødte registreret i kundeklubben.”
Vi vandt ikke helt, men vi tager vi tre ting med os hjem, og nej det var ikke bordpynten:
01
22 guldsejre i årenes løb
02
B2C-prisen gik til Matas – og vi er stolte over at have været med hele vejen
03
Juryens bedømmelser
At være blandt de bedste cases i Danmark er i sig selv en kæmpe anerkendelse, og det tager vi med os som motivation. Vi fortsætter arbejdet med det der driver os, at skabe endnu større værdi for vores kunder gennem løsninger, der både er innovative og effektive. Og vi gør det bedst når vi samarbejder tæt og skubber grænserne for hvad digital handel kan.
Vi glæder os allerede til E-handelsprisen 2026.