Velkommen tilbage fra juleand og nytårstorsk. Vi håber den værste højtidsstress har lagt sig og du er klar til et nyt år i e-handlens tegn. Hvis ikke skal den her artikel nok få dig hele vejen tilbage til skrivebordet og lagerhallerne. Vi skal igennem de vigtigste trends for det nye år – og det er både nye og gamle kendinge, der viser sig i krystalkuglen. Lad os dykke ned i det!
Tak fordi du læste med!
Og således ser der ud ved indgangen til Anno Domini 2025. Vi giver selvfølgelig ingen garantier for hvordan fremtiden udvikler sig, men det kunne snildt komme til at se sådan her ud.Vi følger op på de væsentligste trends og tendenser hele året i gennem, og du kan få opdateringerne direkte i din indbakke, så du ikke behøver at sidde og refreshe vores hjemmeside i tide og utide. Vi sender dig en mail cirka en gang eller to om måneden, så det ikke vælter din indbakke.
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Når først der er knyttet bånd mellem en kunde og en leverandør i B2B-verdenen, er de næsten ikke til at skille ad igen. Men hvordan skaber man den attraktive kundeloyalitet, der sikrer salg igen og igen?
Der er meget, der ændrer sig i den måde virksomheder handler med hinanden på. Vi har taget analysebrillerne på og er dykket ned i nogle af de vigtigste tal, der viser, hvordan hele B2B-verdenen er ved at ændre sig, så du hurtigt kan få et overblik over B2B e-handel i 2025.
Det er ikke alt ved et brand, der er fuldstændig unikt. Især ikke på et website. Det kan derfor være en fordel for virksomheder med mange brands tilknyttet, at I kan dele indholdet mellem brands. Det har vi sørget for I kan i vores Bizzkit CMS, der bygger ovenpå Builder.io CMS’et.