Har I gjort det så nemt som muligt for jeres kunder at købe jeres produkter? Download vores white paper og lær, hvordan I skaber den ultimative kundeportal til B2B-markedet, der har alt hvad kunderne efterspørger.
Du kommer til at...
Vide hvilke elementer, der er essentielle i en topmoderne kundeportal
Kunne gøre købsoplevelsen lettere for dine kunder
Få inspiration til at skabe en portal, hvor kunderne køber igen og igen
Blive inspireret til at vende jeres kompleksitet til nye fordele for kunderne
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Juliana Drivhuse har netop lanceret et nyt drivhus-univers, der skal tage dem til det næste niveau online.
Webinar om Search. Kunder der søger er mere tilbøjelige til at købe. Tre gange så tilbøjelige til at købe som kunder, der bare klikker rundt i jeres butik. Derfor skal søgemaskinen fungere optimalt, så I ikke mister kunder med et stort potentiale.
Omnichannel er et stort og komplekst set-up. Det betyder, at det er let at overse vigtige detaljer og begå fejl, der kan have store omkostninger.