10. januar 2024

Hesehus udråbes igen som Danmarks bedste til e-commerce

For tredje år i træk kårer MyResearch Hesehus som det bureau, der er bedst til e-commerce i deres årlige brandanalyse.

MyImage-rapporten er hvert år et vigtigt pejlemærke, der indikerer hvilke digitale bureauer, der virkelig leverer varen. Derfor er det en stor ære for tredje år i træk at blive udråbt som vinder i kategorien: Gode til e-commerce. Topplaceringen er et udtryk for mange års arbejde med at udvikle state-of-the-art e-commerce og et bredt kendskab til de resultater, vores løsninger giver kunderne.

Ikke alene vinder vi kategorien for tredje år i træk, men gør det også med en markant afstand til andenpladsen på hele 7 indekspoint. 

MyImage 2024

Strategisk stærke og gode til at skabe resultater

Vi bliver dog ikke kun set som gode til e-commerce, men placerer os også højt i kategorierne: ”Strategisk stærke” og ”Gode til at skabe resultater”, hvor vi indtager henholdsvis en fjerde- og en andenplads ud af de 19 bureauer, der er blevet undersøgt. Vi er beærede og stolte over begge placeringer, fordi de afspejler, det hårde arbejde vi gør for at skabe fremtidens e-handelsvindere. Det kræver stærk strategi og forudseenhed at være med til at sikre topplaceringer og gode resultater i det danske e-handelsfelt.

Kunderne lægger vægt på resultaterne

Rapporten viser også hvilke kriterier vores kunder lægger allerstørst vægt på, når de vælger bureau. De lægger vægt på: Gode digitale kompetencer, forretningsforståelse og vigtigst at vi skaber gode resultater. Det afspejler Hesehus’ kunder perfekt. De er nemlig ambitiøse og vil gerne opnå resultater på både bundlinjen og til prisoverrækkelserne. Vi er taknemlige over at få lov at arbejde sammen med så fremsynede og modige kunder, der rykker barren for e-handel hver eneste dag. Tak til jer. Uden jeres ambitioner ville vi ikke kunne skabe den bedste e-handel.

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Webinar om Search. Kunder der søger er mere tilbøjelige til at købe. Tre gange så tilbøjelige til at købe som kunder, der bare klikker rundt i jeres butik. Derfor skal søgemaskinen fungere optimalt, så I ikke mister kunder med et stort potentiale.
Omnichannel er et stort og komplekst set-up. Det betyder, at det er let at overse vigtige detaljer og begå fejl, der kan have store omkostninger.
Omnichannel er den ultimative kundeservice. Det gør det nemmere for kunderne at handle med deres foretrukne brands på lige præcis den måde, der passer dem.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få serveret de nyeste trends, events, cases og meget mere.