
“Vi har sat os et ambitiøst mål om at blive Nordens største multibrand lingeriudbyder. Vi bygger det på vegne af kunderne, og det er et kundekrav, at vi skal være de bedste spillere. Det indebærer, at vi skal styrkes betydeligt online, men samtidig er det vigtigt, at vi får lavet samspil med vores fysiske butikker – det er ude i virkeligheden, ekspertisen er. Det er omnichannel-strategien og samarbejdet med Hesehus, der skal få os i mål."
Heidi Olsen, Kædechef hos Wunderwear

"Når vi går ind i et samarbejde, er det for at lave markedets bedste løsning. Det vil vi også her. Vi vil skabe en visuel verden online, der er både inspirerende og sælgende, og som fungerer i samspil med de fysiske butikker. Målet er at skabe Nordens bedste lingeri-webshop via en strategisk tilgang til omnichannel og indenfor få år løfte forretningen til milliardniveau.
Vi vil ikke bare lave webshop, der passer sig selv. Vi skal ind at forstå kundernes behov, og hvad de finder attraktivt. For omnichannel spiller Click and collect en stor rolle. Det er nemt for kunderne, og for detailhandleren giver det mulighed for at yde ekstraordinær service – og bruge den viden, man får om kunden, til at foreslå flere køb. Typisk lægger kunderne 10-20 procent ekstra, når de først er kommet ind i den fysiske butik for at hente en online-bestilling."
Lars Hedal, CEO hos Hesehus
“For to år siden valgte medejerne at prioritere kædens største leverandører, og fra dem har vi nu samtlige størrelser og serier, hvilket i høj grad påvirker vores salg positivt. Vi har yderstørrelser og kan omfavne alle – det har fået os til at vækste online. Men det kan blive endnu større, og det er målet, at vi også over for leverandørerne bliver en endnu stærkere samarbejdspartner.
Selvfølgelig får vi travlt med at udleve den ambitiøse vækststrategi, men vi har fundet den bedste samarbejdspartner på markedet. De har været med til at sætte barren højt, ligesom vi vil. Vi tror på det og på dem.”
Heidi Olsen, Kædechef hos Wunderwear
Insights