WHITE PAPER DOWNLOAD

Den perfekte

omnichannel-oplevelse

Omnichannel er ultimativ kundeservice, hvis I gør det rigtigt. Det giver glade kunder, der kommer igen og igen, så hvordan binder man onlineverdenen og butikkerne sammen? Få svaret i vores store opskrift på den perfekte omnichannel-oplevelse.

White paperet giver dig:

  • Eksklusive indsigter og best practices fra e-handelshuset bag nogle af Danmarks største omnichannel-succeser.

  • Guides til at gøre fysiske butikker mere digitale og onlineforretningen mere fysisk.

  • Den hemmelige ingrediens i vellykket omnichannel.

BF_whitepaper_Hesehus

”Omni-kunder køber konsekvent oftere og mere. F.eks. køber omni-kunder ved BabySam dobbelt så ofte, og kurven er op til 260% større. Det betyder en markant forhøjet customer life time value.”

- Citat fra white paper

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Nu kan du helt enkelt eksperimentere og perfektionere opskriften på e-handels-søgeoplevelsen, så både du og kunderne får det bedste resultat. Vi kalder det Playground.
UX handler ikke om pynt. Det handler om at fjerne alt bøvlet, så brugeren ikke engang opdager, hvor godt det fungerer. Få 3 konkrete greb, du kan tage direkte hjem og bruge.
Sammen med Microsoft sætter vi fokus på skalérbar teknologi, AI agenter og vejen til retail succes. Kom til en inspirerende formiddag med erfaringer fra Matas, COOP og Salling Group.