WHITE PAPER DOWNLOAD

Den perfekte

omnichannel-oplevelse

Omnichannel er ultimativ kundeservice, hvis I gør det rigtigt. Det giver glade kunder, der kommer igen og igen, så hvordan binder man onlineverdenen og butikkerne sammen? Få svaret i vores store opskrift på den perfekte omnichannel-oplevelse.

White paperet giver dig:

  • Eksklusive indsigter og best practices fra e-handelshuset bag nogle af Danmarks største omnichannel-succeser.

  • Guides til at gøre fysiske butikker mere digitale og onlineforretningen mere fysisk.

  • Den hemmelige ingrediens i vellykket omnichannel.

BF_whitepaper_Hesehus

”Omni-kunder køber konsekvent oftere og mere. F.eks. køber omni-kunder ved BabySam dobbelt så ofte, og kurven er op til 260% større. Det betyder en markant forhøjet customer life time value.”

- Citat fra white paper

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Det er blevet tid til fremgang. Derfor slår vi dørene op til en konferencedag tirsdag den 28. maj, hvor vi skal nærstudere, hvad der skaber succeser online.
Svenske Bokus vil have et sortiment på mere end 20 millioner bøger online, derfor har de valgt danskudviklede Bizzkit PIM.
Juliana Drivhuse har netop lanceret et nyt drivhus-univers, der skal tage dem til det næste niveau online.