WHITE PAPER DOWNLOAD

Den perfekte

omnichannel-oplevelse

Omnichannel er ultimativ kundeservice, hvis I gør det rigtigt. Det giver glade kunder, der kommer igen og igen, så hvordan binder man onlineverdenen og butikkerne sammen? Få svaret i vores store opskrift på den perfekte omnichannel-oplevelse.

White paperet giver dig:

  • Eksklusive indsigter og best practices fra e-handelshuset bag nogle af Danmarks største omnichannel-succeser.

  • Guides til at gøre fysiske butikker mere digitale og onlineforretningen mere fysisk.

  • Den hemmelige ingrediens i vellykket omnichannel.

BF_whitepaper_Hesehus

”Omni-kunder køber konsekvent oftere og mere. F.eks. køber omni-kunder ved BabySam dobbelt så ofte, og kurven er op til 260% større. Det betyder en markant forhøjet customer life time value.”

- Citat fra white paper

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Black Friday er årets største handelsdag, men hvordan sørger du for, at det ikke bare er en dag,​​​​​​​hvor I kannibaliserer jeres julesalg og mister omsætning på sigt?
Kom til et øjenåbnende formiddagsseminar, der giver dig værktøjer og ny viden til at vinde kampen om kunderne. Vi stiller skarpt på facts, erfaringer, trends og tendenser, der øger dine vinderchancer.
Efter at have været til NRF i Paris på store tours, talks og møder med både udstillere og brands, står vi tilbage med en rød tråd: Retail er ikke længere transaktion, det er relation.