Omnichannel er ultimativ kundeservice, hvis I gør det rigtigt. Det giver glade kunder, der kommer igen og igen, så hvordan binder man onlineverdenen og butikkerne sammen? Få svaret i vores store opskrift på den perfekte omnichannel-oplevelse.
White paperet giver dig:
Eksklusive indsigter og best practices fra e-handelshuset bag nogle af Danmarks største omnichannel-succeser.
Guides til at gøre fysiske butikker mere digitale og onlineforretningen mere fysisk.
Den hemmelige ingrediens i vellykket omnichannel.
”Omni-kunder køber konsekvent oftere og mere. F.eks. køber omni-kunder ved BabySam dobbelt så ofte, og kurven er op til 260% større. Det betyder en markant forhøjet customer life time value.”
- Citat fra white paper
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Det sidste store paradigmeskifte indenfor arkitektur i e-handel var Composable Commerce eller MACH arkitektur. Nu begynder det at trække op til et brud med Composable Commerce.
Kom med Hesehus til E-handelskonferencen 2024, som løber af stablen d. 10. oktober. Du kan opleve 40 faglige indslag og besøge 60 stande. Hos os kan du opleve den ultimative kunderejse - uanset om I er en B2C eller B2B virksomhed.
Kort før sommerferien sendte vi fire af vores designere til San Francisco. De kom hjem med kufferten fyldt med en masse ny viden, inspiration og måske lidt Figma-merch.