Omnichannel er ultimativ kundeservice, hvis I gør det rigtigt. Det giver glade kunder, der kommer igen og igen, så hvordan binder man onlineverdenen og butikkerne sammen? Få svaret i vores store opskrift på den perfekte omnichannel-oplevelse.
White paperet giver dig:
Eksklusive indsigter og best practices fra e-handelshuset bag nogle af Danmarks største omnichannel-succeser.
Guides til at gøre fysiske butikker mere digitale og onlineforretningen mere fysisk.
Den hemmelige ingrediens i vellykket omnichannel.
.gif)
”Omni-kunder køber konsekvent oftere og mere. F.eks. køber omni-kunder ved BabySam dobbelt så ofte, og kurven er op til 260% større. Det betyder en markant forhøjet customer life time value.”
- Citat fra white paper
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Når først der er knyttet bånd mellem en kunde og en leverandør i B2B-verdenen, er de næsten ikke til at skille ad igen. Men hvordan skaber man den attraktive kundeloyalitet, der sikrer salg igen og igen?
Der er meget, der ændrer sig i den måde virksomheder handler med hinanden på. Vi har taget analysebrillerne på og er dykket ned i nogle af de vigtigste tal, der viser, hvordan hele B2B-verdenen er ved at ændre sig, så du hurtigt kan få et overblik over B2B e-handel i 2025.
Det er ikke alt ved et brand, der er fuldstændig unikt. Især ikke på et website. Det kan derfor være en fordel for virksomheder med mange brands tilknyttet, at I kan dele indholdet mellem brands. Det har vi sørget for I kan i vores Bizzkit CMS, der bygger ovenpå Builder.io CMS’et.