Omnichannel er ultimativ kundeservice, hvis I gør det rigtigt. Det giver glade kunder, der kommer igen og igen, så hvordan binder man onlineverdenen og butikkerne sammen? Få svaret i vores store opskrift på den perfekte omnichannel-oplevelse.
White paperet giver dig:
Eksklusive indsigter og best practices fra e-handelshuset bag nogle af Danmarks største omnichannel-succeser.
Guides til at gøre fysiske butikker mere digitale og onlineforretningen mere fysisk.
Den hemmelige ingrediens i vellykket omnichannel.
.gif)
”Omni-kunder køber konsekvent oftere og mere. F.eks. køber omni-kunder ved BabySam dobbelt så ofte, og kurven er op til 260% større. Det betyder en markant forhøjet customer life time value.”
- Citat fra white paper
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Hesehus’ designere, Sabine og Louise, tog til Forward Festival i Berlin - en international konference og kreativ Festival.
E-handelskonferencen er lige rundt om hjørnet og i år kan Danmarks største e-handelsbegivenhed fejre 20-års jubilæum.
Vi udvider og tilbyder nu også Shopify Plus, når vi laver jeres e-handelsløsning i den absolutte sværvægterklasse.