Omnichannel er ultimativ kundeservice, hvis I gør det rigtigt. Det giver glade kunder, der kommer igen og igen, så hvordan binder man onlineverdenen og butikkerne sammen? Få svaret i vores store opskrift på den perfekte omnichannel-oplevelse.
White paperet giver dig:
Eksklusive indsigter og best practices fra e-handelshuset bag nogle af Danmarks største omnichannel-succeser.
Guides til at gøre fysiske butikker mere digitale og onlineforretningen mere fysisk.
Den hemmelige ingrediens i vellykket omnichannel.
”Omni-kunder køber konsekvent oftere og mere. F.eks. køber omni-kunder ved BabySam dobbelt så ofte, og kurven er op til 260% større. Det betyder en markant forhøjet customer life time value.”
- Citat fra white paper
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Udviklingen går så stærkt at det kan være svært at følge med. Men hvad betyder det for jer? Risikerer I at blive sat af i den næste store GenAI opdatering?
Der sker et paradigmeskifte i den måde dine kunder køber lige nu. Se webinaret og bliv klar til at møde morgendagens kunder.
Black Friday er årets største handelsdag, men hvordan sørger du for, at det ikke bare er en dag,hvor I kannibaliserer jeres julesalg og mister omsætning på sigt?