Meget mere omnichannel
Det var artiklen om syv omnichannel-tiltag kunderne elsker. Men hvis du også elsker omnichannel, har vi meget mere læsestof til dig. Du kan nemlig dykke ned i vores Opskrift til den perfekte omnichannel-oplevelse, der gennemgår alt det vigtigste indenfor omnichannel og endda afslører den hemmelige ingrediens i de største succeser.
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Juliana Drivhuse har netop lanceret et nyt drivhus-univers, der skal tage dem til det næste niveau online.
Webinar om Search. Kunder der søger er mere tilbøjelige til at købe. Tre gange så tilbøjelige til at købe som kunder, der bare klikker rundt i jeres butik. Derfor skal søgemaskinen fungere optimalt, så I ikke mister kunder med et stort potentiale.
Omnichannel er et stort og komplekst set-up. Det betyder, at det er let at overse vigtige detaljer og begå fejl, der kan have store omkostninger.