B2C-kundetilpassede løsninger

Komplekse udfordringer kræver avancerede løsninger

Vi kender jeres kunders behov uanset om I er pure players eller har fysiske butikker

Uanset om I har fysiske butikker eller udelukkende opererer online, så ved vi, at det vigtigste for jer er glade kunder, der handler hos jer igen og igen. Vi ved også, at der findes ikke en one-size-fits-all løsning. Derfor har vi i mere end 20 år specialiseret os i at skræddersy løsninger, så de passer til lige netop jeres behov.

Hvad er vigtigt for onlinekunder?

En undersøgelse foretaget af Dansk Erhverv viser, at 48% af de adspurgte danskerne har handlet online inden for den seneste uge. Det understreger vigtigheden af en toptunet webshop.

Hver tredje af de adspurgte laver nemlig genkøb hos deres favoritbutik online, og 85% undersøger hovedsageligt varen online inden de køber.

De tre hovedårsager til at danskerne handler online er:​​​​​​​​​​​​​​

1. Bekvemmelighed
2. Udvalg
3. Pris​​​​​​​

Kilde: Dansk Erhverv, E-handelsanalysen 2023 & Dansk Erhverv, E-handelsanalysen 2024 Første halvår

3. Pris

Pris er den tredjestørste grund til, at danskerne handler online. Særligt fordi det er enkelt at sammenligne priser, men også fordi varen kan være billigere.

Måske har kunden besluttet sig for at købe nogle bestemte støvler, som flere webshops har på lager inklusiv jeres. Der er bare et problem: Støvlerne er billigere på en anden webshop.

Prisen kan vi ikke gøre noget ved, men vi kan lave en e-handelsløsning, der skaber værdi på så mange andre måder, at kunden vælger at handle fra jeres webshop – igen og igen.

Bliv inspireret af nogle af Danmarks førende webshops

Se alle cases

Spørgsmål?
Vi er klar til at hjælpe

Hesehus står bag nogle af Danmarks største webshops. Kontakt os i dag og hør mere om, hvordan vi kan gøre din webshop til den næste e-commerce vinder.

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Det er blevet tid til at komme tættere på kunderne. Verden bliver mere splittet og fjernasiatiske forretninger møver sig ind på markedet. Vi sætter en dag af til at dykke ned i, hvordan man skaber gode kundeoplevelser, der sikrer tryghed og loyalitet i en verden i forandring.
Der er efterhånden ikke mange steder, hvor AI ikke forsøger at snige sig ind. Kommer søgefeltet på dine foretrukne webshops til at blive et af de næste steder, hvor du kommer til at møde AI i din hverdag?
Flere af de største spillere på B2C-markedet producerer langt mere content, end de har gjort tidligere. Zalando har f.eks. et væld af videoer med styles og ”Inspirerende historier” – videoer fylder især i deres app-univers og det giver rigtig god mening. Content er nemlig en af de allerbedste måder at skabe loyale kunder.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få serveret de nyeste trends, events, cases og meget mere.