Header image

Project Manager


Har du stærke evner inden for planlægning og koordinering? Er din projektlederværktøjskasse i orden, og kan du nemt navigere mellem forretning og udvikling? Hesehus er på udkig efter en dygtig projektleder med en kommerciel og kundeorienteret tilgang, der brænder for at arbejde med e-handel. 

Hesehus turen

Vi udvikler avancerede e-handelsløsninger for top-1000 største kunder i Danmark som Davidsen, BabySam, Matas blandt andre. Løsninger der er udviklet på vores egenudviklede platform, Bizzkit. 

Vi taler tit om Hesehus-ånden. Den bliver skabt af +190 Hesehusianere, og den opleves netop gennem smilene på gangen, feedbacken på en opgave og en leder, der siger: ”skriv dine ideer ned, for de fortjener at komme ud at leve.” 

Du vil også opleve en ledelse, der går op i at skabe nærværende ledelse og godt team samarbejde. Når man spørger din kommende leder Marie Desmareth Palm ind til teamet, siger hun: 

”Som en del af teamet vil du arbejde tæt sammen med passionerede, ansvarsbevidste og hjælpsomme kollegaer. Vi står skulder mod skulder, og med tillid til hinanden, rum til at fejle, et fælles mål og et positivt mindset, så lykkedes vi sammen.
 

Din mission

Som Project Manager i Hesehus, får du ansvar for at organisere, drifte og gennemføre projekter for nogle af vores største kunder. Du vil drive kundeprojekter fra start til slut, være bindeled imellem kunden og vores udviklere, UX, digitale designere m.fl., samt sikre, at projekterne lever op til aftalt kvalitet, tid og økonomi. Du vil få et meget tæt samarbejde med vores kunder, som forventer en kontinuerlig fremdrift på deres løsninger, og hvor vi sammen hæver barren for den maksimale kundeoplevelse. 

Vi tilbyder en udfordrende og varieret hverdag, hvor dine planlægnings- og koordineringsevner konstant bliver sat i spil som Project Manager. Du vil blive en del af et dedikeret udviklingsteam, hvor det er din fornemmeste opgave at være at få alle med og sikre, at udviklerne har de bedste rammer at arbejde under. Vi arbejder agilt, og i flere projekter kører vi efter SCRUM-principperne, dog aldrig mere stringent, end det giver mening.

Teamet du bliver en del af, består af 10 højt kvalificerede kollegaer bestående af backendudviklere, en frontendudvikler, en softwarearkitekt og en Head of Development Team. 

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i at:
•    Planlægge og styre projekter med henblik på optimal gennemførelse i forhold til tid, kvalitet og økonomi.
•    Sikre en tæt dialog med kunden om bl.a. fremdrift, optimering, samt strategisk sparring. 
•    Varetage, koordinere og sikre et optimalt flow ved større og mindre udvidelser og akutte driftsopgaver fra forespørgsel til idriftsættelse.  

•    Udføre løbende opfølgning og planlægning af opgaver til teamet med henblik på optimal anvendelse af tid og ressourcer.
•    Holde overblik over opgaver og status i vores opgavestyringssystem Jira.
•    Facilitere og sikre, at projektprocesser og best practices efterleves og løbende optimeres og tilpasses.

Hvem er du? 

Vi ser gerne, at du har en relevant akademisk uddannelse. Du har 2+ års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med projektstyring og agile arbejdsprocesser. Vi forestiller os, at du har en god forståelse for IT og digitale processer. Har du erfaring fra softwarebranchen, er det kun en fordel. 
Du har en god forretningsmæssig og økonomisk indsigt, som sætter dig i stand til at kunne afklare kundernes behov, omsætte dem til tekniske løsninger og sikre den optimale fremdrift i projekterne.

Udover dine skarpe faglige kompetencer, er du vigtigst af alt en holdspiller, der bidrager positivt til kulturen, kan skabe følgeskab omkring opgaverne og sikre, at alle er med. Du brænder for projektledelse, hvor du gennem din strukturerede, systematiske tilgang til opgaverne kan bevare roen når tingene skal gå stærkt.

Da vi arbejder meget tæt sammen med vores kunder, vil du som ”bindeleddet” have daglig kontakt med dem, samt mange af dine nærmeste kollegaer. Derfor er det vigtigt, at du er serviceminded og finder energi i at opbygge stærke relationer. Siden kunder, dit team og andre kollegaer består af mange nationaliteter, er det en forudsætning, at du behersker dansk og engelsk på højt niveau.
 

Hesehus add-ons:

Hos Hesehus prioriterer vi sociale arrangementer med vores kollegaer, der rummer +17 nationaliteter på tværs af forskellige afdelinger med alt fra udviklingsteams til UI/UX, Marketing, Finance, Sales, HR mv. Udover det får du: 

•    Fleksibilitet med mulighed for at indhente tid på et andet tidspunkt
•    Firmabetalt parkeringsplads, hvis du kører i bil til kontoret
•    Gratis morgenmad og adgang til en række snacks, nødder, frugt og kaffe på kontoret
•    Mulighed for to ugentlige hjemmearbejdsdage, når du har brug for det
•    Løbende 1:1 samtaler med din leder
•    Mulighed for at vælge frokost efter dine allergener og præferencer
•    Gratis sundhedsforsikring - der også dækker dine børn til de er 24 år. 
•    Adgang til rabatmuligheder via LogBuy.

Søg jobbet

Hos Hesehus tilbyde vi løn efter kvalifikationer samt pensionsordning. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, og indkalder derfor løbende til samtaler. Sidste ansøgningsfrist d. 11/06-23. Vi gør opmærksom på, at straffeattest skal indhentes, før ansættelse kan finde sted.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte IT Recruiter, Jasper Lylloff Nielsen jani@hesehus.dk eller tlf. 20 99 17 21.

Søg stillingen
 

Hesehus A/S er en softwarevirksomhed i kontinuerlig vækst med +190 medarbejdere placeret centralt på havnen i Odense og tæt på banegården i Aarhus. Vi er Danmarks førende e-handelshus og udvikler ambitiøse e-handelsløsninger til store danske brands som Matas, BabySam og Davidsen. Vi tilbyder markedets mest komplette softwareplatform, Bizzkit, som er målrettet B2C- og B2B-virksomheder, der ønsker at investere strategisk online og gøre e-handel til en af deres primære salgskanaler. Hesehus A/S blev stiftet i 2002, er fire gange kåret til gazellevirksomhed senest i 2019, har opnået 15 topplaceringer ved E-handelsprisen og fik igen i 2016 en placering som en af Danmarks Bedste Arbejdspladser®.