13. august 2019

Holdet af talentfulde hesehusianere vokser

Seneste nyheder

De seneste nyheder, trends og tendenser inden for e-handel

Personalisering er næppe klassens nye dreng, og mange e-handlere har allerede integreret personalisering som en strategisk del af deres forretning. Men nu har den teknologiske udvikling gjort det muligt for jer som e-handlere at tage personalisering til helt nye højder med 1:1 personalisering.
Internationaliseringen af Hesehus’ e-handelsplatform Bizzkit har fået en flyvende start på det svenske marked. Knap et år inde i processen tæller partnerkanalen syv svenske partnere. Hesehus tager nu næste skridt og ansætter en stærk profil inden for IT-branchen som direktør for Bizzkit.
Danmarks tredjestørste og landsdækkende kæde på det professionelle byggevaremarked, Davidsens Tømmerhandel, har valgt Hesehus til at stå bag deres nye B2B-totalløsning.
Scenen var sat i Øksnehallen i København, da FDIH samlede 800 danske e-handlere til årets helt store branchefest ’E-handelsprisen 2019’. Hesehus’ kunder var stærkt repræsenteret med hele seks finalepladser, der på fornemmeste vis resulterede i to guld og to sølv.
Vores kunders e-handelsambitioner har vokseværk, og derfor har vi endnu engang udvidet flokken af dygtige talenter i Hesehus. I denne omgang har det resulteret i hele fire udviklere og to seniorudviklere, ligesom vi også har føjet en Art Director til flokken.
Den teknologiske udvikling inden for e-handel ræser derudaf, og særligt inden for levering og retur går tingene stærkt – det skal være lettere, hurtigere og smartere. Men hvordan skaber I leverings- og returservices, som indfrier kundernes forventninger og sætter standarden for i morgen?
2018 blev et fantastisk år! Et år, hvor vi lancerede vores internationale partnerkanal, rundede 100 mand på havnen i Odense og ikke mindst gik ud af året med en sund bundlinje, en rekordstor ordrebog og det tredjehøjeste overskud i firmaets historie.
Hvad skal der til for at lokke kunderne ned i de fysiske butikker, og kan det overhovedet lade sig gøre i den moderne, teknologiske verden, vi lever i? Gennem inspirerende cases giver vi jer her svaret.
Forbrugernes interaktion med brands er i dag spredt ud over forskellige platforme. Den kundeoplevelse, som I skaber på tværs af jeres kanaler, har derfor stor betydning for kundernes tilknytning til jeres brand. Men hvordan skaber I kundeoplevelser, som engagerer og øger brand loyaliteten?
Udviklingen går stærkt hos Hesehus, og for hele tiden at imødekomme ønskerne fra vores kunder og levere strategiske e-handelsløsninger har vi i februar og marts måned budt velkommen til seks nye hesehusianere heriblandt en analysechef og en forretningsarkitekt.
Som led i et af Danmarks førende, digitale webbureauers langsigtede og ambitiøse strategi udvider Hesehus nu bestyrelsen med en særdeles erfaren profil inden for IT-branchen.
Hos Hesehus har vi på bedste vis skudt 2019 i gang ved at hente fire nye, kvalificerede hesehusianere til holdet. Det er derfor en fornøjelse at præsentere jer for tre frontendudviklere og en seniorudvikler

Se nyhedsarkiv

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox