9 april 2019

Tredjehøjeste overskud i firmaets historie

Seneste nyheder

De seneste nyheder, trends og tendenser inden for e-handel

Hvad skal der til for at lokke kunderne ned i de fysiske butikker, og kan det overhovedet lade sig gøre i den moderne, teknologiske verden, vi lever i? Gennem inspirerende cases giver vi jer her svaret.
Forbrugernes interaktion med brands er i dag spredt ud over forskellige platforme. Den kundeoplevelse, som I skaber på tværs af jeres kanaler, har derfor stor betydning for kundernes tilknytning til jeres brand. Men hvordan skaber I kundeoplevelser, som engagerer og øger brand loyaliteten?
Udviklingen går stærkt hos Hesehus, og for hele tiden at imødekomme ønskerne fra vores kunder og levere strategiske e-handelsløsninger har vi i februar og marts måned budt velkommen til seks nye hesehusianere heriblandt en analysechef og en forretningsarkitekt.
Hos Hesehus har vi på bedste vis været ramt af travlhed på rekrutteringsfronten den sidste tid. Det har resulteret i en håndfuld fastansættelser samt syv nye praktikanter og projektstuderende, som vi er meget stolte af at kunne præsentere her.
Som led i et af Danmarks førende, digitale webbureauers langsigtede og ambitiøse strategi udvider Hesehus nu bestyrelsen med en særdeles erfaren profil inden for IT-branchen.
Hos Hesehus har vi på bedste vis skudt 2019 i gang ved at hente fire nye, kvalificerede hesehusianere til holdet. Det er derfor en fornøjelse at præsentere jer for tre frontendudviklere og en seniorudvikler
Artificial Intelligence (AI) er i rivende udvikling og i færd med at blive en central brik i løsningen på at gøre kunderejsen endnu mere bekvem. Heriblandt er især voice-teknologien godt på vej til at revolutionere det danske marked med bl.a. lanceringen af den danske Google Assistent.
Flere e-handlere er allerede i fuld gang med at integrere billedgenkendelse som en del af deres forretning, der gør det muligt at rådgive og guide kunder på måder, der tidligere kun har været forbeholdt de fysiske butikker.
I oktober og november har vi endnu en gang budt velkommen til flere nye ansigter hos e-handelhuset Hesehus, og vi er derfor glade for at kunne præsentere jer for en projektleder, en teamleder, en SEO-specialist og en udvikler.
Hesehus byder velkommen til og ser frem til et stærkt samarbejde med den internationale brilleproducent Design Eyewear Group og onlineudbyder af arbejdstøj Billig-Arbejdstøj.dk som begge med store onlinemål har valgt Hesehus som deres nye e-handelspartner.
Hesehus runder medarbejder nummer 100. Årsagen er en rekordstor ordrebog, der ikke kun udgøres af nytilkomne kunder men i høj grad også af en stødt stigende efterspørgsel fra virksomhedens eksisterende kunder, der tæller store danske brands som Matas, BabySam, Kansas og Wupti.
Data-driven business er hot! Stadig flere retailere bruger i stigende grad data som en vigtig del af deres forretning, og det er til stor glæde for kunderne, der får en bedre brugeroplevelse og for samarbejdspartnerne, der får værdifulde indsigter retur på baggrund af kundedata.

Se nyhedsarkiv

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox