17. januar 2020

Flere ambitiøse hesehusianere på holdet

Seneste nyheder

De seneste nyheder, trends og tendenser inden for e-handel

Google giver nu deres digitale analyseredskaber en større makeover, men hvilke analytiske muligheder og indsigter giver det jer som e-handlere, og hvordan kan I bruge det strategisk i jeres forretningsudvikling? Få indblikket her.
Årets Black Week med Black Friday i spidsen slog igen alle rekorder, og det gjorde sig i høj grad også gældende for Hesehus’ kunder med en samlet omsætningsvækst på hele 70%. Få her tre key learnings fra årets største handelsdag online.
Dinex, en af verdens førende producenter og leverandører af innovative udstødningsprodukter og emissionssystemer til industrien for tunge køretøjer og dieselmotorer, vælger Hesehus til e-handelspartner.
E-handelsbranchen er i konstant forandring, og det nye sort er sjældent nyt længe ad gangen. Derfor får I her de tre absolut hotteste trends, I som e-handlere med fordel kan holde et skarpt øje med, serveret direkte fra en af Europas største e-handelskonferencer, ’E-commerce Expo 2019’.
I en international og digital handelsverden, er et helt centralt spørgsmål hos mange retailere - hvordan skaber vi kundeoplevelser, der øger loyaliteten til vores brand? På verdens største retailkonference i New York blev det klart, at svaret bl.a. ligger i et øget fokus på medarbejderne.
Et af Danmarks førende e-handelshuse, Hesehus A/S, har netop modtaget den prestigefyldte pris Gazelle 2019 og kan nu bryste sig af udnævnelsen for fjerde gang i virksomhedens historie.
Hesehus og en af Danmarks største frivillige kæder inden for hårde hvidevarer og forbrugerelektronik, El-Salg, har gennem et unikt samarbejde de sidste 10 år skabt flere digitale løsninger sammen og kan nu fejre 10-års jubilæum.
Det 15 år tætte samarbejde mellem en af Skandinaviens førende frokostudbydere, Fazer Food Services og Hesehus har bl.a. resulteret i den unikke take-away-løsning ’Fazer Food & Co’, og det gode samarbejde fortsætter.
Personalisering er næppe klassens nye dreng, og mange e-handlere har allerede integreret personalisering som en strategisk del af deres forretning. Men nu har den teknologiske udvikling gjort det muligt for jer som e-handlere at tage personalisering til helt nye højder med 1:1 personalisering.
Danmarks tredjestørste og landsdækkende kæde på det professionelle byggevaremarked, Davidsens Tømmerhandel, har valgt Hesehus til at stå bag deres nye B2B-totalløsning.
Scenen var sat i Øksnehallen i København, da FDIH samlede 800 danske e-handlere til årets helt store branchefest ’E-handelsprisen 2019’. Hesehus’ kunder var stærkt repræsenteret med hele seks finalepladser, der på fornemmeste vis resulterede i to guld og to sølv.
Den teknologiske udvikling inden for e-handel ræser derudaf, og særligt inden for levering og retur går tingene stærkt – det skal være lettere, hurtigere og smartere. Men hvordan skaber I leverings- og returservices, som indfrier kundernes forventninger og sætter standarden for i morgen?

Se alle nyheder

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox