12. september 2019

Flere nye tech-spirer til holdet

Seneste nyheder

De seneste nyheder, trends og tendenser inden for e-handel

Det 15 år tætte samarbejde mellem en af Skandinaviens førende frokostudbydere, Fazer Food Services og Hesehus har bl.a. resulteret i den unikke take-away-løsning ’Fazer Food & Co’, og det gode samarbejde fortsætter.
Med den største ordrebog i Hesehus’ historie er det ikke gået stille for sig på rekrutteringsfronten hen over sommeren. Det betyder, at vi i august har budt velkommen til hele otte nye hesehusianere, heriblandt en Technical Project Manager til Bizzkit og en search- og rekrutteringskonsulent.
Personalisering er næppe klassens nye dreng, og mange e-handlere har allerede integreret personalisering som en strategisk del af deres forretning. Men nu har den teknologiske udvikling gjort det muligt for jer som e-handlere at tage personalisering til helt nye højder med 1:1 personalisering.
Internationaliseringen af Hesehus’ e-handelsplatform Bizzkit har fået en flyvende start på det svenske marked. Knap et år inde i processen tæller partnerkanalen syv svenske partnere. Hesehus tager nu næste skridt og ansætter en stærk profil inden for IT-branchen som direktør for Bizzkit.
Danmarks tredjestørste og landsdækkende kæde på det professionelle byggevaremarked, Davidsens Tømmerhandel, har valgt Hesehus til at stå bag deres nye B2B-totalløsning.
Scenen var sat i Øksnehallen i København, da FDIH samlede 800 danske e-handlere til årets helt store branchefest ’E-handelsprisen 2019’. Hesehus’ kunder var stærkt repræsenteret med hele seks finalepladser, der på fornemmeste vis resulterede i to guld og to sølv.
Vores kunders e-handelsambitioner har vokseværk, og derfor har vi endnu engang udvidet flokken af dygtige talenter i Hesehus. I denne omgang har det resulteret i hele fire udviklere og to seniorudviklere, ligesom vi også har føjet en Art Director til flokken.
Den teknologiske udvikling inden for e-handel ræser derudaf, og særligt inden for levering og retur går tingene stærkt – det skal være lettere, hurtigere og smartere. Men hvordan skaber I leverings- og returservices, som indfrier kundernes forventninger og sætter standarden for i morgen?
2018 blev et fantastisk år! Et år, hvor vi lancerede vores internationale partnerkanal, rundede 100 mand på havnen i Odense og ikke mindst gik ud af året med en sund bundlinje, en rekordstor ordrebog og det tredjehøjeste overskud i firmaets historie.
Hvad skal der til for at lokke kunderne ned i de fysiske butikker, og kan det overhovedet lade sig gøre i den moderne, teknologiske verden, vi lever i? Gennem inspirerende cases giver vi jer her svaret.
Forbrugernes interaktion med brands er i dag spredt ud over forskellige platforme. Den kundeoplevelse, som I skaber på tværs af jeres kanaler, har derfor stor betydning for kundernes tilknytning til jeres brand. Men hvordan skaber I kundeoplevelser, som engagerer og øger brand loyaliteten?
Udviklingen går stærkt hos Hesehus, og for hele tiden at imødekomme ønskerne fra vores kunder og levere strategiske e-handelsløsninger har vi i februar og marts måned budt velkommen til seks nye hesehusianere heriblandt en analysechef og en forretningsarkitekt.

Se nyhedsarkiv

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox