12. december 2018

Voice Shopping

Seneste nyheder

De seneste nyheder, trends og tendenser inden for e-handel

Flere e-handlere er allerede i fuld gang med at integrere billedgenkendelse som en del af deres forretning, der gør det muligt at rådgive og guide kunder på måder, der tidligere kun har været forbeholdt de fysiske butikker.
I oktober og november har vi endnu en gang budt velkommen til flere nye ansigter hos e-handelhuset Hesehus, og vi er derfor glade for at kunne præsentere jer for en projektleder, en teamleder, en SEO-specialist og en udvikler.
Hesehus byder velkommen til og ser frem til et stærkt samarbejde med den internationale brilleproducent Design Eyewear Group og onlineudbyder af arbejdstøj Billig-Arbejdstøj.dk som begge med store onlinemål har valgt Hesehus som deres nye e-handelspartner.
Hesehus runder medarbejder nummer 100. Årsagen er en rekordstor ordrebog, der ikke kun udgøres af nytilkomne kunder men i høj grad også af en stødt stigende efterspørgsel fra virksomhedens eksisterende kunder, der tæller store danske brands som Matas, BabySam, Kansas og Wupti.
Data-driven business er hot! Stadig flere retailere bruger i stigende grad data som en vigtig del af deres forretning, og det er til stor glæde for kunderne, der får en bedre brugeroplevelse og for samarbejdspartnerne, der får værdifulde indsigter retur på baggrund af kundedata.
Vi har endnu en gang ansat en håndfuld dygtige og engagerede hesehusianere på havnen i Odense. Det er derfor en fornøjelse at præsentere jer for en løsningsarkitekt, en UX’er, to seniorudviklere og en projektstuderende.
Google lancerer i dag deres stemmestyrede, digitale assistent, Google Assistent, på dansk. Matas er et af de få udvalgte danske brands, som er med fra start. Og Matas’ faste e-handelshus gennem de sidste syv år, Hesehus, står naturligvis bag udviklingen af Matas’ bidrag til Google Assistent.
I over 16 år har Hesehus udviklet på egen e-commerce platform baseret på solid standardteknologi fra Microsoft. Nu er platformen klar til at blive sendt uden for Danmarks grænser under navnet Bizzkit.
Kunderejsen foregår i dag i høj grad på tværs af flere kanaler, og mange forbrugere benytter især nettet til at få mere konkret viden om det produkt, som de er på udkig efter. Så hvordan giver I kunderne en unik oplevelse i butikken, der rækker ud over de almindelige produktinformationer, og som får dem til at komme igen og igen?
Henover sommeren har vi hos Hesehus haft fornøjelsen af at byde velkommen til endnu flere nye ansigter i huset på havnen i Odense, heriblandt en praktisk assistent, en udvikler og en praktikant i UX Design.
Med et buldrende e-handelsmarked går tingene stærkt, og præmisserne ændrer sig hele tiden. Forbrugerne stiller nye krav, konkurrenterne lancerer smarte, innovative features, og de fysiske butikker bliver en større og større del af ligningen, når det kommer til den ultimative commerce succes.
De sidste par måneder er det gået stærkt i vores HR-afdeling. Et øget behov for flere dygtige hænder i huset har resulteret i en håndfuld nyansættelser i juni og juli. Vi kan derfor med stor glæde byde velkommen til fire softwareudviklere, to frontendudviklere og en IT-administrator.

Se nyhedsarkiv

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox