21. oktober 2020

From shopping to subscribing

Seneste nyheder

De seneste nyheder, trends og tendenser inden for e-handel

Hesehus’ e-commerce-platform Bizzkit har indtaget det svenske marked og går målrettet efter succes. En fordobling i antallet af svenske solution partnere på blot 14 dage styrker ambitionen om at sætte sig på 10 procent af det voksende svenske marked for e-handel.
Hos forbrugerne er der ingen tvivl. De ønsker ikke længere blot at besøge en butik men bliver draget af den helt særlige shoppingoplevelse, der skaber ekstra værdi og Insta-moments. Derfor kan nutidens retailere med fordel retænke den fysiske butik og gøre den til en oplevelsesdestination, som kunderne simpelthen bare må besøge!
Hos Hesehus oplever vi, at vores kunder i endnu højere grad efterspørger ekspertviden og strategisk sparring på digital marketing og online performance. Derfor udvider vi nu holdet med en erfaren Commerce Optimisation Manager til vores analyseteam samt endnu et knivskarpt techtalent til et af vores udviklerteams.
Danmarks førende leverandør af kvalitetsvine, H.J. Hansen Vin, har valgt Hesehus til at stå bag deres nye ambitiøse totalløsning, der skal bringe den unikke H.J. Hansen vinoplevelse online.
Hvert år hædrer Dansk Industris regionalforeninger en lærling eller elev fra deres område, som i ekstraordinær grad har udmærket sig fagligt og kollegialt. I år tilfaldt hædren Hesehus’ talentfulde mediegrafikerelev, Frederik Tubæk Rasmussen, der i dag blev overrasket og fik overrakt prisen.
Forbrugerne er i dag mere miljøbevidste end nogensinde før. De vil handle så bæredygtigt som muligt og ser gerne, at I som e-handlere går forrest og gør det nemt for dem at træffe de miljørigtige valg – både før, under og efter et køb. Men hvordan skaber I den bæredygtige shoppingoplevelse, som forbrugerne søger, og positionerer jer foran konkurrenterne som det miljørigtige valg på markedet?
Live shopping er en af de e-handelstrends, der for alvor accelererer under coronakrisen. Teknologien giver nemlig e-handlerne mulighed for at guide deres kunder online på måder, der tidligere var forbeholdt de fysiske butikker. Et tiltag, der ikke kun kan være med til at styrke onlinesalget under krisen men i høj grad også relationen til kunderne i fremtiden.
Offensiv tilgang til corona: I samarbejde med Hesehus, og den internationale prisvinder, HERO®, gør Matas og Zizzi nu butiksassistenterne til online skønheds- og fashioneksperter med en ny online chatapplikation, der ikke kun skal hjælpe med at styrke salget under corona, men som også i fremtiden højner shoppingoplevelsen for deres kunder.
En af Danmarks førende leverandører af e-handelsløsninger, Hesehus, har netop offentliggjort årsregnskabet for 2019. En omsætningsvækst på 25%, sund bundlinje og fortsat tilgang af nye medarbejdere vidner om endnu et år med sund vækst for de odenseanske e-handelsspecialister.
Hos Hesehus arbejder vi på højtryk for at hjælpe vores kunder med deres e-handelsambitioner. Derfor udvider vi igen holdet af ambitiøse hesehusianere, denne gang med to nye profiler, hhv. en erfaren CFO og en rutineret Technical Presales Engineer.
For knap to år siden trådte EU’s persondataforordning (General Data Protection Regulation) i kraft, og nu begynder bøderne for alvor at blive uddelt. Det er derfor en god idé at kigge jeres GDPR-indsatser efter i sømmene, og vi giver her nogle gode råd til, hvordan I kan gribe opgaven an.
Hos Hesehus er hverken vi eller vores kunder gået i vinterhi. Derfor udvider vi nu holdet af kompetente hesehusianere og byder to stærke internationale profiler og en analytisk skarp projektleder velkommen​​​​​​​.

Se alle nyheder

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox