31. maj 2021

Hesehus opruster med flere digitalt stærke profiler ​​​​​​​

Seneste nyheder

De seneste nyheder, trends og tendenser inden for e-handel

Efter 10 års tæt samarbejde og en ambitiøs e-commerceløsning, imponerende onlinevækst og seks e-handelspriser som resultat, kan Danmarks førende materialistkæde inden for skønhed og velvære, Matas, og Hesehus nu fejre 10-års jubilæum.
Hos Hesehus ser vi fortsat et stigende niveau i vores kunders e-handelsambitioner. Derfor udvider vi igen holdet af kompetente hesehusianere og byder hele otte passionerede profiler velkommen – heriblandt to nye i form af en strategisk stærk Head of Marketing og en erfaren Controller.
Efter 10 års tæt samarbejde og en af Nordens mest innovative og omfattende e-handelsløsninger med 400 webshops på én platform som resultat kan Europas førende leverandør af arbejdstøj, Fristads Kansas Group, og Hesehus nu fejre 10-års jubilæum, og det gode samarbejde fortsætter.
Altor lancerer i dag QNTM Group, der fra starten bliver ny hovedaktionær i e-handelseksperterne Hesehus, som er kommet stærkt gennem coronakrisen. Sælger er 3C Groups ejet af Niels Thorborg.
Hos Hesehus oplever vi fortsat, at ambitionsniveauet for og efterspørgslen på strategiske e-handelsløsninger vokser – ikke mindst hos vores svenske partnerkanal, der på blot tre måneder er gået fra tre til otte Bizzkit Solution Partners. Derfor udvider vi igen holdet af ambitiøse hesehusianere og byder fire stærke profiler velkommen.
Næste bølge af B2B e-handel handler om store konfigurerbare industriløsninger, som hidtil er blevet solgt på traditionel vis. Vækstsuccessen bcm transtech og Hesehus viser vejen med det netop indgåede samarbejde.
Danskerne satte igen i år nye rekorder for onlinesalget under Black Week og shoppede samlet set for mere end 3 mia. kr. Hos Hesehus’ kunder tikkede ordrerne ind, hvilket resulterede i en samlet omsætningsvækst på hele 70% for andet år i træk.
Hesehus og en af Danmarks førende leverandører af profil- og arbejdstøj, Orloff Firmatøj, kan efter 10 års samarbejde og en fleksibel B2B e-handelsløsning som resultat nu fejre 10-års jubilæum, og det gode samarbejde fortsætter.
I går aftes samlede Dansk Erhverv Digital Handel toppen af den danske e-commercebranche til uddelingen af årets e-handelspriser, og aftenens helt store vinder blev Matas, der ikke blot løb med prisen som ’Bedste omnichannel virksomhed’ men også vandt den prestigefyldte Guldpris. Hesehus vandt guld for ’Bedste e-handelscase’ for netop deres løsning til Matas.
I samarbejde med e-handelshuset Hesehus viser Matas sig igen som en af frontløberne inden for e-commerce med lanceringen af visual search på matas.dk. En funktionalitet, der indtil nu ikke er set i beauty-webshops i hverken ind- eller udland.
Abonnementer er i dag blandt de hotteste features inden for e-commerce og en service, som stadig flere forbrugere efterspørger. Derfor er udviklingen ikke overraskende accelereret, og barren for forbrugernes forventninger løftet. Men hvad skal der til for at få forbrugerne til at klikke subscribe og vælge netop jeres brand?
Hesehus’ e-commerce-platform Bizzkit har indtaget det svenske marked og går målrettet efter succes. En fordobling i antallet af svenske solution partnere på blot 14 dage styrker ambitionen om at sætte sig på 10 procent af det voksende svenske marked for e-handel.

Se alle nyheder

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox