Nyheder​​​​​​​

Nyheder fra 2018

Artificial Intelligence (AI) I er i rivende udvikling og er i færd med at blive en central brik i løsningen på at afhjælpe forbrugernes bøvl og gøre kunderejsen endnu mere bekvem. Heriblandt er især voice-teknologien godt på vej til at revolutionere det danske marked med bl.a. lanceringen af den danske Google Assistent.
Flere e-handlere er allerede i fuld gang med at integrere billedgenkendelse som en del af deres forretning, der gør det muligt at rådgive og guide kunder på måder, der tidligere kun har været forbeholdt de fysiske butikker. En trend, der over den næste årrække vil revolutionere den måde, forbrugerne søger efter produkter på.
Hesehus byder velkommen til og ser frem til et stærkt samarbejde med den internationale brilleproducent Design Eyewear Group og onlineudbyder af arbejdstøj Billig-Arbejdstøj.dk som begge med store onlinemål har valgt Hesehus som deres nye e-handelspartner.
Hesehus runder medarbejder nummer 100. Årsagen er en rekordstor ordrebog, der ikke kun udgøres af nytilkomne kunder men i høj grad også af en stødt stigende efterspørgsel fra virksomhedens eksisterende kunder, der tæller store danske brands som Matas, BabySam, Kansas og Wupti.
Data-driven business er hot! Stadig flere retailere bruger i stigende grad data som en vigtig del af deres forretning, og det er til stor glæde for kunderne, der får en bedre brugeroplevelse og for samarbejdspartnerne, der får værdifulde indsigter retur på baggrund af kundedata.
Google lancerer i dag deres stemmestyrede, digitale assistent, Google Assistent, på dansk. Matas er et af de få udvalgte danske brands, som er med fra start. Og Matas’ faste e-handelshus gennem de sidste syv år, Hesehus, står naturligvis bag udviklingen af Matas’ bidrag til Google Assistent.
I over 16 år har Hesehus udviklet på egen e-commerce platform baseret på solid standardteknologi fra Microsoft. Nu er platformen klar til at blive sendt uden for Danmarks grænser under navnet Bizzkit.
Kunderejsen foregår i dag i høj grad på tværs af flere kanaler, og mange forbrugere benytter især nettet til at få mere konkret viden om det produkt, som de er på udkig efter. Så hvordan giver I kunderne en unik oplevelse i butikken, der rækker ud over de almindelige produktinformationer, og som får dem til at komme igen og igen?
På verdens største retailkonference NRF Retail’s BIG Show var et af konferencens helt store emner ’Close the Gap’, der omhandler vigtigheden i at være bevidst om, at der er nogen, der går forrest i markedet og sætter nye standarder. Standarder, der skaber nye forventninger hos forbrugerne, og som stiller nye krav til jer som retailere.
Hesehus har i år valgt at støtte Cykelnerven i kampen mod sclerose og sender 76.000 kr. samt fem seje hesehusianere afsted med Cykelnerven til de franske bjerge i dag.
Hesehus’ kunde DLG vandt på imponerende vis sølv til E-handelsprisen 2018 i kategorien ”Bedste B2B-virksomhed”, Hesehus kan nu bryste sig af at have hjulpet ambitiøse e-handlere til 15 topplaceringer ved det prestigefyldte awardshow -heraf fire af fornemmeste karat.
DLG, et af Europas største grovvareselskaber, strøg helt til tops i kategorien ’Mobile’ til årets Danish Digital Award. Hesehus er et af bureauerne bag deres succesfulde kundeportal.
Vi kan stolt præsentere to nye kunder hos Hesehus; en stor dansk detailkæde og Danmarks førende leverandør af kvalitetsvin. Vi glæder os til et stærkt samarbejde med begge kunder.
Et af Danmarks førende e-handelshuse, Hesehus A/S, er klar med regnskabet for 2017. Omsætningen vokser 25%, og overskuddet før skat stiger kraftigt fra 3,2 mio. i 2016 til 8,6 mio. i 2017. Samtidig nærmer Hesehus sig nu 100 medarbejdere.
84 danske apoteker fordelt over hele landet er gået sammen om at sætte en helt ny standard for e-handel med receptpligtige lægemidler og håndkøbsmedicin, hvilket har resulteret i den ambitiøse e-handelsløsning dinApoteker.dk.
Den 25. maj 2018 træder EU’s nye persondataforordning (General Data Protection Regulation) i kraft. Det nye regulativ lægger stor vægt på dokumentation, og konsekvensen ved ikke at have styr på sine data kan være bøder på op til 4% af jeres årlige omsætning. Vi hjælper jer med at blive klar.

Læs seneste nyheder

Læs nyheder fra 2017

Læs nyheder fra 2016

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox