25. marts 2020

Hesehus udvider med flere erfarne profiler​​​​​​​

Hos Hesehus arbejder vi på højtryk for at hjælpe vores kunder med deres e-handelsambitioner. Derfor udvider vi igen holdet af ambitiøse hesehusianere, denne gang med to nye profiler, hhv. en erfaren CFO og en rutineret Technical Presales Engineer.

Ulrik Greve​​​​​​​

Den 16. marts bød vi Ulrik varmt velkommen, da han startede som CFO hos Hesehus. Ulrik er 53 år og har en HD med specialisering i Regnskab og Økonomistyring fra Syddansk Universitet fra 1995. Senest kommer Ulrik fra en stilling som CFO hos Fazer Food Services. Som CFO hos Hesehus skal Ulrik stå i spidsen for vores økonomi- og administrationsafdeling, hvor han vil spille en afgørende rolle i at sikre, at vi når vores ambitiøse mål bl.a. i forbindelse med Bizzkits internationale vækstrejse.​​​​​​​

Ulrik Greve, CFO hos Hesehus
Ole Korterman Ellebæk, Technical Presales Engineer hos Hesehus

Ole Korterman Ellebæk​​​​​​​

Den 1. marts kunne vi byde Ole velkommen på holdet, da han startede som Technical Presales Engineer hos Hesehus. Ole er 44 år og kommer fra en stilling som Presales System Engineer hos CapaSystems. Som Technical Presales Engineer hos Hesehus er Ole tilknyttet vores Bizzkit-platformsteam, hvor han vil spille en central rolle i salgsprocesser og foranalyser for nye partnere på Bizzkits internationale markeder.​​​​​​​

Flere nyheder

Få mere nyt fra Hesehus

For knap to år siden trådte EU’s persondataforordning (General Data Protection Regulation) i kraft, og nu begynder bøderne for alvor at blive uddelt. Det er derfor en god idé at kigge jeres GDPR-indsatser efter i sømmene, og vi giver her nogle gode råd til, hvordan I kan gribe opgaven an.
Hos Hesehus er hverken vi eller vores kunder gået i vinterhi. Derfor udvider vi nu holdet af kompetente hesehusianere og byder to stærke internationale profiler og en analytisk skarp projektleder velkommen​​​​​​​.
Google giver nu deres digitale analyseredskaber en større makeover, og bl.a. skal en ny datamodel sikre en bedre indsigt i forbrugernes rejse på tværs af platforme og kanaler. Men hvilke analytiske muligheder og indsigter giver det jer som e-handlere, og hvordan kan I bruge det strategisk i jeres forretningsudvikling?

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox