3. november 2020

Hesehus byder flere stærke profiler velkommen

Hos Hesehus oplever vi fortsat en stigende efterspørgsel på ambitiøse e-commerceløsninger, og derfor udvider vi igen holdet af kompetente hesehusianere. Denne gang kan vi byde hele seks digitale profiler velkommen – heriblandt en strategisk Design Manager til vores UX Design-team og en teknisk Support and Scrum Master til vores platformsteam Bizzkit.

Martin Rytter Schmidt

Den 1. september bød vi Martin varmt velkommen, da han startede som Design Manager. Martin er 31 år og uddannet cand.des. i Product Design fra Designskolen Kolding i 2016. Senest kommer Martin fra en stilling som Experience Design Manager hos PFA Pension og før det som Insights Design Lead hos LEGO. Som Design Manager hos Hesehus er Martin en del af vores UX Design-team, hvor han kommer til at spille en central rolle i det fortsatte arbejde med at omsætte vores ambitiøse kunders strategi til innovativt, digitalt design og konverterende brugeroplevelser.

Martin Rytter Schmidt, Design Manager hos Hesehus
Troels Andersen, Support and Scrum Master hos Hesehus

Troels Andersen

Den 1. oktober var dagen, hvor vi bød Troels velkommen som Support and Scrum Master. Troels er 39 år og uddannet datamatiker fra Tietgen i 2011 og blev samme år bl.a. certificeret i IT Projektledelse og som Scrum Master fra Tietgen KompetenceCenter. Senest kommer Troels fra en stilling som Project Manager & Scrum Master hos Kofoed & Co. Som Support and Scrum Master hos Hesehus er Troels tilknyttet vores platformsteam Bizzkit, hvor han bl.a. bliver teknisk sparringspartner for og bindeled mellem teamet og vores Bizzkit Solution Partners.

Mette Melgård Rasmussen

Den 1. oktober havde vi også fornøjelsen af at byde Mette velkommen på holdet, da hun startede som Senior Project Manager. Mette er 36 år og uddannet cand.merc. i Strategi og organisation fra Syddansk Universitet i 2011. Mette kommer senest fra en stilling som Chief Project Manager hos Jysk Fynske Medier. Hos Hesehus får Mette som Senior Project Manager en central rolle på det kundeteam, der udvikler løsninger til kunder som fx Stof & Stil, DinApoteker.dk og Dinex.

Mette Melgård Rasmussen, Senior Project Manager hos Hesehus
Jeppe Tinghøj Honoré,  Developer hos Hesehus

Jeppe Tinghøj Honoré

Den 1. oktober hilste vi ligeledes på Jeppe for første gang, da han startede som Developer. Jeppe er 28 år gammel og uddannet kandidat i Computer Engineering fra Aarhus Universitet i 2020. I sin studietid har Jeppe bl.a. arbejdet som Junior Systems Engineer hos Systematic, hvor han arbejdede med IT-løsninger til sundhedsområdet. Som Developer hos Hesehus er Jeppe en del af det udviklerteam, der arbejder med løsninger til kunder som fx BabySam, Zizzi og Stof & Stil.

Simon Hjortshøj Larsen

Den 1. oktober bød vi også Simon varmt velkommen som Developer i Hesehus. Simon er 26 år og uddannet civilingeniør i Software Engineering fra Syddansk Universitet i 2019. Simon har tidligere arbejdet hos Swarco Technology – først som Student Software Developer og senest som Software Developer på fuldtid. Som Developer hos Hesehus er Simon en del af det udviklerteam, der arbejder med løsninger til kunder som fx Damixa, Fristads Kansas Group og Micro Matic.

Simon Hjortshøj Larsen, Developer hos Hesehus
Casper Schelde Iversen, Customer Experience Designer hos Hesehus

Casper Schelde Iversen

Sidst, men ikke mindst, bød vi den 5. oktober Casper velkommen, da han startede som Customer Experience Designer. Casper er 38 år og uddannet professionsbachelor i Visuel Kommunikation fra Skolen for Visuel Kommunikation i 2010. Senest har Casper arbejdet som freelance digital designer og kommer før det fra en stilling som Digital Designer hos OPENING. Som Customer Experience Designer hos Hesehus er Casper en del af vores UX Design-team, hvor han i samarbejde med resten af teamet og vores kunder vil skabe unikke brugeroplevelser, der vækker begejstring og giver brugeren lyst til at komme igen.

Flere nyheder

Få mere nyt fra Hesehus

Abonnementer er i dag blandt de hotteste features inden for e-commerce og en service, som stadig flere forbrugere efterspørger. Derfor er udviklingen ikke overraskende accelereret, og barren for forbrugernes forventninger løftet. Men hvad skal der til for at få forbrugerne til at klikke subscribe og vælge netop jeres brand?
Hesehus’ e-commerce-platform Bizzkit har indtaget det svenske marked og går målrettet efter succes. En fordobling i antallet af svenske solution partnere på blot 14 dage styrker ambitionen om at sætte sig på 10 procent af det voksende svenske marked for e-handel.
Hos forbrugerne er der ingen tvivl. De ønsker ikke længere blot at besøge en butik men bliver draget af den helt særlige shoppingoplevelse, der skaber ekstra værdi og Insta-moments. Derfor kan nutidens retailere med fordel retænke den fysiske butik og gøre den til en oplevelsesdestination, som kunderne simpelthen bare må besøge!

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox