Fremtidssikker Teknologi

Med headless får du frihed til at vælge.

Det eneste vi ved om fremtiden er, at den kommer til at være anderledes end nutiden. Derfor er virkelig fremtidssikker teknologi, den der kan følge med ændringerne. Hesehus bygger løsninger baseret på et fleksibelt fundament med e-commerce-platformen Bizzkit og de bedste tredjeparts teknologier. Det betyder, at vores teknologi er modstandsdygtig gennem forandring. Vi tilpasser os jeres og fremtidens behov.

Det fleksible fundament - Microservices og API

Det er væsentligt at kunne ændre sig hurtigt og tilpasse sig nye markedslogikker. Tænk på hvor hurtigt liveshopping-bølgen opstod under lockdown-perioden. Det blev en uundværlig teknologi for mange webshops, men det var langt lettere at begynde på for dem, der havde det rette fundament.

Det fundament er en platform bestående af microservices og API’er. Det vil sige at hver større funktion i jeres webshop – f.eks. jeres CMS eller PIM kan skiftes uden at ændre alle de andre dele. Hver funktion kaldes en Microservice eller Packaged Business Capability og disse er forbundet til hinanden gennem API’er. API’er og åbenheden i de systemer, man vælger, er afgørende. For eksempel Bizzkit bruger Swagger API’er, der sikrer enkel integration. Det gør det enkelt hurtigt at inkorporere nye teknologier som liveshopping.

MACH_1

Grunden til at vælge et udskifteligt fundament er, at det gør jer i stand til altid at vælge den bedste egnede løsning. I kan f.eks. frit vælge præcis det PIM-system, I mener passer allerbedst til jeres udfordringer uden at forpligte jer på anden teknologi. I kan altså sammensætte den platform, der passer bedst til jeres og jeres kunders behov. Det er også det, der kaldes en best-of-breed tilgang, composable commerce eller MACH. Alle begreberne har forskellige definitioner, men de dækker grundlæggende over det samme. It-løsninger, der kan stykkes sammen af mange forskellige løsninger for at sikre en høj grad af valgfrihed og mulighed for altid at vælge den bedste enkeltfunktion.

Headless - giver frihed til at vælge

Et anden begreb, der går igen er Headless. Det dækker over microservices, der kan skræddersys til slutbrugeren. Nogle microservices ser ud på en bestemt måde. Det gør at I for eksempel aldrig kan ændre på udseendet eller funktionaliteten af det betalingsmodul kunden ser i jeres shop. Uanset om I har lyst til at ændre det eller ej. Hvis en microservice derimod er headless – kan I optimere udseendet fuldstændig til jeres brugeroplevelse.

Headless handler også om friheden til at skabe præcis det set-up, I mener skiller sig bedst ud og fungerer optimalt for jeres kunder. Det er et spørgsmål om at kunne imødekomme alle deres behov og skabe den bedste version af jeres kunderejse. Hvis jeres systemer er headless kan I konverteringsoptimere hvert lille trin i købsoplevelsen. Den samme shop kan også have forskellige ”hoveder” alt efter hvordan man tilgår den – er det gennem en app eller desktop. Det er det samme datagrundlag og systemer, men de to indgange ser vidt forskellige ud. Derfor har vi valgt at sørge for at alle vores Bizzkit-løsninger er headless. Så I kan give jeres kunder præcis den oplevelse, de efterspørger.

Cloud og connected best-of-breed

Vores løsninger er alle baseret på state-of-the-art cloud teknologi. Det vil sige I får produkter, der altid er fuldt opdaterede og er både drift- og datasikre. Vores services er altid tilgængelige og enkle at tilgå. Det betyder også at alle vores produkter kan tilgås fra den samme browserbaserede brugergrænseflade.

Alle Bizzkits produkter kan frit bruges enkeltvis, men de kan også bruges i sammenspil med hinanden med flere fordele. Det kalder vi connected best-of-breed, fordi nogle af fordelene netop opstår i sammenspillet mellem Bizzkits produkter.

MACH_2

Først og fremmest er alle tjenesterne perfekt integrerede med hinanden, hvilket giver jer en sømløs brugeroplevelse, hvor I nemt kan bevæge jer mellem PIM, DAM, CMS og Ecommerce Search uden forstyrrelser. Det er let at flytte data mellem services, når der f.eks. skal tilknyttes et produktbillede fra DAM til jeres PIM.

Der er altid friktionsløse overgange mellem servicesene, fordi de fire produkter har koordinerede roadmaps, så deres integration altid er sikker.  Det er ellers ikke altid standarden med best-of-breed setups. Her vil I dog opleve systemer, der styrker og forbedrer hinanden.

Spørgsmål?
Vi er klar til at hjælpe

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Webinar om Search. Kunder der søger er mere tilbøjelige til at købe. Tre gange så tilbøjelige til at købe som kunder, der bare klikker rundt i jeres butik. Derfor skal søgemaskinen fungere optimalt, så I ikke mister kunder med et stort potentiale.
Omnichannel er et stort og komplekst set-up. Det betyder, at det er let at overse vigtige detaljer og begå fejl, der kan have store omkostninger.
Omnichannel er den ultimative kundeservice. Det gør det nemmere for kunderne at handle med deres foretrukne brands på lige præcis den måde, der passer dem.