Case: Fristads Kansas Group

Banebrydende
e-handelsløsning

Fristads Kansas Group har fået udviklet en unik e-handelsløsning fra Hesehus

Europas førende leverandør af arbejdstøj Fristads Kansas Group har fået udarbejdet en unik webshopløsning, hvor alle Fristads Kansas Groups kunder, som hovedsageligt består af store internationale virksomheder, har en personligt tilpasset webshop med specifikke produkter og bestillingsmuligheder.

Med en årlig omsætning på over 4 mia. kr. og en produktportefølje indeholdende nogle af Europas førende mærker, fx norske Wenaas, belgiske B&C, franske Bragard og Lafont, svenske Fristads og i Danmark Kansas, er Fristads Kansas Group blandt de absolut største aktører på markedet for arbejdstøj. For en koncern som Fristads Kansas Group, der handler med arbejdstøj, er det alfa og omega, at de store virksomheder, som udgør Fristads Kansas Groups kunder, får præsenteret udvalget på en let og overskuelig måde, således at det kun er de specifikke produkter, der er fremstillet til de enkelte kunder, der vises i webshoppen.

Casedetaljer

Lancering i januar 2012

Platform

Webshop, PIM, DAM, CMS og Design

400

Webshops

Mere end 400 webshops på én og samme platform

Antal brugere

400.000 unikke brugere

Lignende cases

Se flere B2B-cases fra Hesehus

Lars Hedal, CEO hos Hesehus
"Skal vi tage en snak?" Lars Hedal CEO 40 25 50 83