Case: Orloff

Orloff Firmatøj gør det let at bestille arbejdstøj

Online bestillingssystem udviklet af Hesehus gør det let at bestille arbejdstøj

Da Orloff Firmatøj, en af landets førende leverandører af profil- og arbejdstøj, henvendte sig til Hesehus var det med en klar vision for øje: de vil gøre det let og fleksibelt for virksomheder at bestille arbejdstøj online. Ideen var at udarbejde et online bestillingssystem, der matcher kundernes øgede krav til service og funktionalitet og dermed differentiere sig fra konkurrenterne på helt centrale parametre som fleksibilitet og effektivitet.

Orloffs fleksible webshop til bestilling af arbejdstøj kan tilpasses den enkelte virksomhed

Levering er op til virksomheden

Hvorvidt den enkelte virksomhed ønsker at få leveret til en bestemt hovedadresse eller til flere af deres underafdelinger, er systemet sat op til at håndtere det. Hvis leveringsadressen altid er den samme for alle ansatte, figurerer den fra starten af, men hvis de ansatte kan vælge mellem flere forskellige underafdelinger, bliver de præsenteret for de mulige adresser. Systemet giver også mulighed for at indtaste en vilkårlig adresse, så de ansatte kan få leveret til deres hjemmeadresse, og sluttelig er det selvfølgelig muligt af afhente ordren i en af Orloff Firmatøjs butikker.  

Se mere på Orloff Firmatøjs hjemmeside

Casedetaljer

Lancering i november 2013

Platform

Webshop, PIM, DAM, CMS og Design

Funktioner & features

Login-baseret webshop, fleksibelt bestillingssystem tilpasset den enkelte virksomhed og 360 graders produktbilleder

Kundespecifikt set-up

Webshoppen er tilpasset den enkelte virksomhed

Lignende cases

Se flere B2C-cases fra Hesehus

Spørgsmål?
Vi er klar til at hjælpe