22. august 2023

Skriv kvalitetstekster hurtigt med AI i Bizzkit PIM

Nu kan du spare tid, når du arbejder med produktbeskrivelser i Bizzkit PIM. Vi har nemlig gjort det muligt at generere produktbeskrivelser ved hjælp af GPT-teknologi i Bizzkit PIM. Det gør det hurtigt og enkelt at lave produkttekster af høj kvalitet og forkorter jeres time-to-market på det enkelte produkt. Det gælder også hvis I laver tekster på 20 forskellige sprog.

Den første AI-feature i Bizzkit, men langt fra den sidste

AI-genererede produktbeskrivelser er den første af mange AI-nyheder, du kan forvente herfra det næste halve års tid. Vi er nemlig i fuld gang med at gøre dit daglige arbejde i Bizzkit enklere med ny funktionalitet, der sparer dig tid, gør dig mere præcis og hjælper dig til at skabe bedre e-handelsoplevelser.

Hvordan virker AI genererede produktbeskrivelser?

Når du opretter et produkt i Bizzkit PIM, kan du automatisk få skrevet teksten til produktbeskrivelsen i en længde, der passer til jeres PDP’er. Den kunstige intelligens inddrager alle de indtastede produktdata i beskrivelserne. Det kunne for eksempel være farvevalget på en sko eller energibesparelsen på et køleskab. Når den har lavet sit forslag, kan du rette teksten til, så den passer helt perfekt til produktet og jeres webshop. Du kan også få et ny forslag genereret, hvis det første ikke er godt at arbejde videre med.

Hvordan sikrer vi den helt rette tone-of-voice?

Selvom det ikke er jer der skriver teksterne, skal de lyde som jer. Derfor begynder I med at angive forbilledlige produkter for den kunstige intelligens. Produktbeskrivelserne bliver så en rettesnor, der sikrer at alle jeres tekster kommer til at lyde som jer. I hvert fald, når I hjælper den med at rette de sidste detaljer på plads.

AI_1

Vores produkter sælges på flere forskellige sprog, er det understøttet?

Du kan bruge Bizzkit PIMs enkle muligheder for at segmentere på tværs af sprog, når du genererer produktbeskrivelser. Du vælger ganske enkelt bare, hvilket sproglag, der skal laves en tekst til, retter den til og forsætter så på det næste sprog. Der bliver skabt en ny tekst til hvert sprog. Med andre ord oversætter den kunstige intelligens ikke direkte mellem de forskellige sproglag.

Hvad med SEO?​​​​​​​ Skal vi have bestemte Keywords med?

Du kan definere enkelte ord, der skal indgå i produktbeskrivelsen, ved at indtaste dem i tekstfeltet inden du genererer. Du kan også bruge muligheden for at inddrage specifikke produktdata som størrelser, farver og så videre i dine beskrivelser. Det er selvfølgelig også altid muligt at tilpasse beskrivelsen og selv indtaste jeres vigtige søgeord.

Har du set vores webinar om AI?

Se vores webinar on-demand og lær mere om fremtidens AI i e-handel.

Hvad er begrænsningerne og ulemperne så?

Det er vigtigt at se AI-beskrivelserne som forslag og ikke som fuldstændig færdige tekster, der er klar til at gå live. I bliver sandsynligvis altid nødt til lige at rette lidt til, men det går stadig langt hurtigere end, hvis I skulle have skrevet produktbeskrivelserne fra bunden. Det er også vigtigt at være opmærksom på, at alt den kunstige intelligens skriver, ikke nødvendigvis er sandt. Derfor er det væsentligt at i fact-checker teksterne og sikrer, at de er korrekte, så jeres kunder ikke bliver snydt i sidste ende.

Begrænsningerne betyder derfor også, at det ikke er muligt at generere flere produktbeskrivelser på én gang, da det er nødvendigt at læse og tilpasse hver enkelt tekst, så I er sikre på indholdets kvalitet.

Alt i alt er muligheden for at generere produkttekster i Bizzkit PIM et effektivt værktøj, der gør dig hurtigere, hjælper dig godt i gang og giver dig en hjælpende hånd, når du kæmper med at skrive den helt rigtige tekst.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få serveret de nyeste trends, events, cases og meget mere.

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Webinar om Search. Kunder der søger er mere tilbøjelige til at købe. Tre gange så tilbøjelige til at købe som kunder, der bare klikker rundt i jeres butik. Derfor skal søgemaskinen fungere optimalt, så I ikke mister kunder med et stort potentiale.
Omnichannel er et stort og komplekst set-up. Det betyder, at det er let at overse vigtige detaljer og begå fejl, der kan have store omkostninger.
Omnichannel er den ultimative kundeservice. Det gør det nemmere for kunderne at handle med deres foretrukne brands på lige præcis den måde, der passer dem.