20. februar 2023

Et PIM bygget til og af e-commerce

Et PIM skal gøre det så enkelt og effektivt at arbejde med produktdata som overhovedet muligt. Det kræver, at systemet er skræddersyet til brugernes hverdag. Derfor arbejder vi tæt sammen med vores kunder for at lave et PIM-system, der passer perfekt til deres behov.

Sådan skaber vi det bedste PIM sammen

De fleste nye funktioner i vores PIM stammer fra vores kunder. De bruger vores PIM til daglig og ved præcis, hvad de gerne vil kunne med det. Den viden er uundværlig for os – og den driver en stor del af vores produktudvikling. Derfor har vi indgået stærke samarbejder med vores kunder for at lave det bedst mulige PIM.

PIM-til e-commerce

Pilotprojekter & Product Board

Vi sikrer det tætte samarbejde med kunderne på to måder: Pilotprojekter og vores Product Board. Pilotprojekterne er tætte samarbejder med en enkelt ambitiøs kunde, der gerne vil være med til at udvide systemets funktionalitet. Vi har f.eks. arbejdet tæt sammen med Davidsen Tømmerhandel, hvilket blandt andet har udmøntet sig i vores Mass Edit-funktion. Med pilotprojekter får vi direkte respons på enkelte features og funktioner – på alt fra behovet og funktionaliteten til UX og UI. Det sikrer gennemtestede og gennemarbejdede funktioner, der passer til dem, der rent faktisk arbejder i systemet til daglig.

Vores Product Board sikrer en overordnet retning for vores PIM-system. Det er sammensat af medlemmer, der arbejder både indenfor B2C og B2B. Det sikrer en bred forståelse af markedet og gør, at vi laver helstøbte løsninger, der passer til begge slags kunder. Product Boardet er med til at prioritere hvilke udviklingsprojekter, der først skal gennemføres og hvilke projekter vi i det hele taget skal kaste os over. Product Boardet består af vores største kunder, der har et intimt kendskab til vores software. De er derfor de allerbedste til at hjælpe med at tage beslutninger for produktets retning. De kan se, hvordan brugen af PIM ændrer sig i deres egen organisation og hos deres konkurrenter. Det giver de bedste betingelser for at tage intelligente beslutninger om vores systemers fremtid. Det er blandt andet på grund af vores product board, at vi har optimeret vores systemer til en PIM First Approach. I det hele taget sikrer boardet os, at vi er med helt fremme og kan udvikle de mest efterspurgte features.

Bygget til e-commerce

Det tætte samarbejde med kunderne giver os unikke indsigter i, hvordan e-handel udvikler sig. Det giver os mulighed for at være helt tæt på førende webshops og udvikle os i takt med deres stadig større ambitioner og den nyeste teknologi. Det sikrer, at vores systemer altid understøtter state-of-the art e-handelsløsninger. Det betyder ikke, at vores systemer kun er velegnede til pure players, der udelukkende er på nettet. Vores kunder har avancerede omnichannel-løsninger med mange forskellige points of sale - både i den digitale verden og i fysiske butikker. Det understøtter vores PIM-system til fulde. Det gør det, fordi vores systemer skal håndtere en kompleks og dynamisk verden. En verden hvor der hele tiden opstår nye salgsmuligheder og købssituationer.

Vil du læse mere om vores PIM? Så kan du gøre det lige her.

Et PIM-system er ikke bare et PIM-system​​​​​​​

Der er altså en række grunde til at overveje at få et PIM-system. Ikke alle PIM-systemer kan levere lige godt på alle parametre, derfor skal I vælge et state-of-the-art system, der lever op til alle fordelene. Det gør Hesehus' Bizzkit PIM. Du kan læse meget mere om vores system lige her. Ellers er du velkommen til at kontakte os til en uforpligtende snak om jeres PIM-behov.

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Webinar om Search. Kunder der søger er mere tilbøjelige til at købe. Tre gange så tilbøjelige til at købe som kunder, der bare klikker rundt i jeres butik. Derfor skal søgemaskinen fungere optimalt, så I ikke mister kunder med et stort potentiale.
Omnichannel er et stort og komplekst set-up. Det betyder, at det er let at overse vigtige detaljer og begå fejl, der kan have store omkostninger.
Omnichannel er den ultimative kundeservice. Det gør det nemmere for kunderne at handle med deres foretrukne brands på lige præcis den måde, der passer dem.