18. november 2019

Hesehus indgår samarbejde med Dinex    

Dinex, en af verdens førende producenter og leverandører af innovative udstødningsprodukter og emissionssystemer til industrien for tunge køretøjer og dieselmotorer, vælger Hesehus til e-handelspartner.

Dinex A/S

Dinex er grundlagt i 1982, beskæftiger i dag over 1500 medarbejdere verden over og har produktion og salg i 16 forskellige lande. Dinex har en meget ambitiøs strategi, hvor e-commerce og digitale værktøjer spiller en helt central rolle, og den skal Hesehus nu hjælpe med at indfri med udviklingen af en ny international B2B-totalløsning.  ​​​​​​​

CEO hos Dinex Group, Torben Dinesen

”I et kontinuerligt voksende, globalt marked er det essentielt for os med et globalt salgsværktøj, der reducerer time to market, og som kan benyttes af alle kunder på tværs af landegrænser og regioner. Dinex skal være der, hvor kunderne er, og derfor investerer vi nu i en komplet international B2B-webshop. E-handel er et helt centralt ben i vores fremtidige strategi, og derfor var det også altafgørende for os at finde en samarbejdspartner, der har erfaring med B2B e-handel og løsninger af international karakter, og her har Hesehus flere succesfulde på referencelisten”   

Kunderne er i højsædet

Dinex har høje ambitioner for den nye B2B-totalløsning, og det helt essentielle i løsningen bliver at imødekomme behovene hos deres forskellige kundesegmenter. For at sikre at kundernes forventninger til den nye B2B-webshop bliver indfriet, har Dinex derfor i samarbejde med Hesehus og reklamebureauet Nørgård Mikkelsen, der skal varetage Dinexs markedsføring og branding, valgt at starte samarbejdet med en kundeundersøgelse af Dinexs kunder. De indsigter, som undersøgelsen allerede har givet, skaber det helt rigtige grundlag for at bygge en løsning, der på alle parametre kommer til at indfri de ønsker og behov, som Dinexs kunder har til den nye B2B-webshop. ​​​​​​​

Adm. direktør hos Hesehus, Lars Hedal

”Det er en fornøjelse at kunne byde Dinex velkommen som ny kunde hos Hesehus. Holdet af dygtige arkitekter, udviklere og digitale designere er sat, og vi er allerede i fuld gang. Dinex er en kunde, der har meget høje og ambitiøse mål for deres nye totalløsning, og qua vores erfaringer fra lignende kunder som fx Nissens, der i dag omsætter for 500 mio. kr. i onlinesalg, er vi ikke i tvivl om, at vi kan gøre en forskel for Dinex og hjælpe dem med at indfri deres onlineforventninger”   

Fuld frihed med
​​​​​​​e-commerceplatformen Bizzkit

Dinexs nye totalløsning bliver udviklet på softwareplatformen Bizzkit, der er udviklet af Hesehus gennem mere end 17 år og er en af de tre førende og mest udbredte e-handelsplatforme i Danmark. Platformen, der i 2018 blev lanceret i Sverige via Hesehus’ internationale partnerkanal, er som andre e-handelsplatforme gearet til e-business men med den fordel, at platformen også indeholder DAM, PIM og CMS.

For Dinex betyder det én samlet løsning, der gør det muligt for dem at skræddersy webshoppen, så de får lige netop de funktioner og features, som kunderne ønsker og har behov for.  

Har I også brug for en fremtidssikret B2B-totalløsning?

​​​​​​Så giver vi gerne en kop kaffe eller kommer forbi jer til en uforpligtende snak.

Kontakt adm. direktør Lars Hedal på tlf.: 40 25 50 83 eller skriv til hedal@hesehus.dk

Flere nyheder

Få mere nyt fra Hesehus

Dette efterår udvider Hesehus teamet af talentfulde hesehusianere og byder varmt velkommen til endnu en skarp udvikler til vores Bizzkit-team samt en ny sprogmentor.
E-handelsbranchen er i konstant forandring, og det nye sort er sjældent nyt længe ad gangen. Derfor får I her de tre absolut hotteste trends, I som e-handlere med fordel kan holde et skarpt øje med, serveret direkte fra en af Europas største e-handelskonferencer, ’E-commerce Expo 2019’.
I en international og digital handelsverden som i dag, er et helt centralt spørgsmål hos mange retailere – hvordan skaber vi kundeoplevelser, der øger loyaliteten til vores brand? På verdens største retailkonference ’NRF Retails BIG Show’ i New York blev det klart, at svaret bl.a. ligger i et øget fokus på medarbejderne.

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox