6. september 2018

Hesehus’ e-commerce-platform får nyt navn - international partnerkanal får flyvende start

I over 16 år har Hesehus, ét af Danmarks største e-handelshuse med over 100 medarbejdere, udviklet på egen e-commerce platform baseret på solid standardteknologi fra Microsoft. En platform som over 100 store danske og skandinaviske virksomheder i dag baserer deres e-handelsløsninger på. Nu er platformen klar til at blive sendt uden for Danmarks grænser. Under navnet Bizzkit er første skridt i virksomhedens internationaliseringsproces taget hen over Øresund, og de første partneraftaler er allerede indgået.

Pressemeddelelse

"Erfaring, nytænkning og en vedvarende tro på vores eget produkt gør, at vi i dag står med en komplet og fremtidssikret e-commerce platform, som er klar til at blive lagt i hænderne på dygtige partnere, der kan være med til at sikre endnu flere succesfulde e-commerce løsninger til virksomheder uden for Danmarks grænser".  - Stifter af og CEO hos Hesehus, Lars Hedal.

Bizzkit commerce platform

Den svære navngivningsproces

Hesehus lyder bare ikke rigtig godt, hvis man siger det på engelsk eller fransk, vel?’, spørger Lars Hedal. ’Så vi har tænkt i nyt navn til vores platform. Det har været en spændende proces, og vi er landet på et rigtig godt navn, der fortæller historien om, hvad vores platform kan’.

Lars Hedal forklarer om baggrunden for Bizzkit-navnet (udtales som det engelske biscuit): ’Ligesom en kiks er bagt på en solid grundopskrift baseret på gode råvarer og erfaring og kan tilsættes smagsvarianter efter ønske, så hviler vores platform på solid standardteknologi fra Microsoft og er samtidig fleksibel, så vi altid kan imødekomme den enkelte kundes ønsker og behov og indfri deres forventninger til den ultimative e-handelsløsning.'

​​​​​​​Og så er navnet nemt at sige worldwide. For ambitionerne i det Odense-baserede e-handelshus er store - Sverige er bare første skridt i en klar og visionær internationaliseringsstrategi.

Yderligere information fås hos:

Lars Hedal
CEO
hedal@hesehus.dk
tlf. 40 25 50 83

Flere nyheder

Få mere nyt fra Hesehus

Kunderejsen foregår i dag i høj grad på tværs af flere kanaler, og mange forbrugere benytter især nettet til at få mere konkret viden om det produkt, som de er på udkig efter. Så hvordan giver I kunderne en unik oplevelse i butikken, der rækker ud over de almindelige produktinformationer, og som får dem til at komme igen og igen?
Med et buldrende e-handelsmarked går tingene stærkt, og præmisserne ændrer sig hele tiden. Forbrugerne stiller nye krav, konkurrenterne lancerer smarte, innovative features, og de fysiske butikker bliver en større og større del af ligningen, når det kommer til den ultimative commerce succes.
Hesehus har i år valgt at støtte Cykelnerven i kampen mod sclerose og sender 76.000 kr. samt fem seje hesehusianere afsted med Cykelnerven til de franske bjerge i dag.

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox