Rådgivning
Strategisk sparring, forretningsudvikling og digital rådgivning
Josephine Hagger, Marketing og E-commerce Manager hos Stof & Stil
"Allerede efter vores første møde med Hesehus var vi overbeviste om, at de ville være den helt rigtige samarbejdspartner for os. Vi har udfra en indsigtsmæssig tilgang, i samarbejde med Hesehus, skabt en ambitiøs og international webshop, som tager udgangspunkt i vores kernebrugere. Vi har fra projektstart arbejdet målrettet efter at skabe en inspirerende løsning, som fordrer kreativitet og giver vores kunder en unik ‘shopping experience’"
Foranalyse
For den velforberedte er eksamen en fest. Det gælder også for ambitiøse og strategiske e-handelsløsninger. Derfor starter vi alle nye projekter med en grundig og gennemprøvet foranalyseproces, hvor intet bliver ladet op til tilfældighederne. Vi tager udgangspunkt i jeres strategiske situation og benytter os bl.a. af customer journey-værktøjer for at identificere jeres kernekunder og forstå deres vaner, forbrugsmønstre og behov. Det giver en unik indsigt, der kan differentiere jer fra konkurrenterne.
Projektproces
Ligesom advokater og revisorer bruger vi standardiserede processer, der sikrer høj kvalitet i vores løsninger. Vi arbejder efter Scrum-modellen og kører alle projekter så agilt som muligt. For os er det essentielt at inddrage vores kunder i projekterne, og det sker både på møder hver anden uge og med løbende, systematisk rapportering, der sikrer os et fælles overblik. Resultatet er, at vi kommer i mål til tiden og til den aftalte pris. Og I får en løsning, der er endnu bedre end den, vi oprindeligt beskrev.
Analytics og optimering
Vi har ekspertisen i at gennemskue e-handelsstatistikkerne i Google Analytics og erfaringen til at omsætte den viden til højere omsætning i jeres webshop. Hvis kunderne har svært ved at finde rundt i webshoppen eller falder fra i indkøbskurven, betyder det mindre salg for jer. Mulighederne for at optimere konverteringsraten kræver indsigt, men så kan man til gengæld også øge sit salg markant. Vi har fx øget omsætningen i Inspirations webshop med 76% på seks uger.
Overvågning
Nedetid er lig med mistet omsætning. Derfor har vi overvågning på vores løsninger og rykker hurtigt, hvis noget viser sig ikke at fungere efter hensigten. Vi sætter en ære i, at vores løsninger altid er i luften og tager gerne sparringen med hostingcentrene, så vi i fællesskab sikrer performance og høj oppetid.

Søgemaskine-optimering
En webshop bliver kun en succes med kunder, og her er søgemaskineoptimering (SEO) nøglen til mange af slagsen. En webshop fra Hesehus er naturligvis søgemaskineoptimeret fra starten, og vi er sparringspartner på at sikre, at I også efter lanceringen får høje placeringer på Google. Det kan være et langt, sejt træk, og vi bevarer overblikket over fremskridtene.
Peter Thybo Andersen , E-commerce Manager hos Nissens A/S
"Det væsentligste, jeg kan sige om samarbejdet med Hesehus, er, at de sætter sig ind i forretningen og kundernes ageren og fungerer som vores forlængede arm. Oftest ser jeg ikke nyudviklinger som et eksternt projekt men som noget, vi sætter i gang internt – så tæt er vores samarbejde. Netop denne indbyrdes forståelse, tror vi, giver en enorm værdi til vores udvikling og de afledte resultater heraf "
