User Experience & Design

Identifikation, kundeindsigt, digital identitet og konceptudvikling.

E-handelshuset Hesehus er ekspert i digitalt webdesign
Lad e-handelshuset Hesehus kortlægge din digitale identitet

Identifikation og kundeindsigt

En state-of-the-art webshop indfrier kundernes krav og forventninger og giver dem en unik kundeoplevelse. Vi sætter en ære i at identificere jeres kernekunder og benytter fx fokusgrupper, interviews, analyse, eye tracking og customer journey mapping for at forstå kundernes vaner, forbrugsmønstre og behov, så vi er sikre på, at jeres webshop indfrier kundernes specifikke behov og ønsker. Kun med den rette indsigt bliver I kundernes førstevalg.   

Digital identitet og konceptudvikling

Vi starter alle nye projekter med en kreativ workshop, hvor vi i samarbejde med kunden lægger os fast på den digitale identitet og det endelige koncept på baggrund af kundens strategiske målsætninger og vores viden om, hvad der virker for forbrugeren. Vi giver gerne vores bud på en hel ny visuel identitet, og vi kan ikke lade være med at brainstorme og komme med nye ideer – derfor er vi også tit firstmovers, når det kommer til unikke funktioner og de nyeste features. Vores arbejde bygger altid på forbrugerindsigter, analyser og facts, så vi ved, at det virker.

Responsive design

Det er essentielt, at I får en webshop, hvor designet virker optimalt uanset platform og browservalg. Derfor arbejder vi udelukkende med responsive design, og afhængigt af målgruppen tænker vi mobile first. For os handler performance ikke kun om hastighed men også om selve oplevelsen af sitet.  

Hesehus står bag BabySams webdesign

User experience

Selv det lækreste webdesign fejler, hvis funktionalitet og navigation ikke virker efter hensigten. Vi tænker usability og funktionalitet ind i alle aspekter af vores webdesign lige fra udarbejdelse af wireframes, prototyper og mockups til det endelige design – alt sammen med ét for øje; at skabe den ultimative brugeroplevelse for jeres kunder.

Som det første e-handelshus i Danmark fik vi en UX Master Certificering med speciale i Web Design fra det anerkendte research- og konsulentfirma Nielsen Norman Group.  

Hesehus fik som det første e-handelshus i Danmark en UX Master Certificering
Konverteringsoptimering er et must, hvis I skal maksimere salget i jeres webshop

Optimering

Det er afgørende at tænke konverteringsoptimering for at maksimere salget i jeres webshop. Vi sætter os i jeres kunders sted og optimerer ud fra krav, konventioner, best practices og de nyeste trends, så jeres webshop fungerer optimalt på alle parametre, både når det kommer til performance, UX og konvertering.

Stof & Stil vandt bronze til E-handelsprisen

I vores arbejde med kundeindsigter for Stof & Stil fandt vi ud af, at kvinder gerne vil se varerne i forhold til hinanden, når de handler stof. Det resulterede i STOF & STIL Moodboard, der er flittigt brugt. Ligeledes kom det frem, at en barriere for at komme i gang med at sy ofte er, at man ikke kan overskue, hvad man har brug for til projektet. Det resulterede i STOF & STIL Kit, hvor kunden let kan vælge et projekt, personalisere det og herefter købe den rigtige mængde på baggrund af størrelsesvalg. To features, der sikrede Stof & Stil en Top 3 placering ved E-handelsprisen 2016.

E-handelshuset Hesehus står bag Stof og Stil Moodboard

Webdesign og forbrugertrends

Vi lever og ånder digitalt. Derfor søger vi altid nyt og holder os opdateret på de nyeste webdesign og forbrugertrends, bl.a. fra verdens største retailkonference Retail´s BIG Show i New York og den anerkendte UX-konference Usability Week i London.

Hesehus er altid opdateret på de nyeste design- og forbrugertrends
E-handelshuset Hesehus holder sig altid opdateret på de nyeste design- og forbrugertrends
E-handelshuset Hesehus deltager på verdens største retailkonference i New York - altid med på de nyeste digitale trends
Hesehus' digitale designviden har før ført deres kunder i Top 3 til E-handelsprisen

Spørgsmål?
Vi er klar til at hjælpe