I samarbejde med Fynsk Erhverv præsenterer vi

Digital Fremgang

Den Fynske E-handelskonference

tirsdag den 28. maj 2024, kl. 9 - 13.30

Efter nogle hektiske år virker horisonten endelig lys igen. Det er blevet tid til fremgang. Derfor slår vi dørene op til en konferencedag, hvor vi skal nærstudere, hvad der skaber succeser online. Det bliver en inspirerende dag i selskab med digitale højdespringere, der alle deler ud af deres erfaring på tværs af B2B- og B2C-markederne.
Har du digitalt ansvar eller er du virksomhedsleder, så tag det første skridt mod e-handelssucces – Tag til den Fynske E-handelskonference.
​​​​​​​

Mød indlægsholderne

Anna Trojel Speaker

Anna Trojel
Brand & Marketing Manager, Damixa

Damixa, grundlagt i 1932, er som pionerer inden for innovation og design, producent af vandhaner og brusere til hjem i hele Europa.

Heidi Ritter Speaker

Heidi Ritter
Ejer og stifter,
Børnenes Kartel

Børnenes Kartel, grundlagt i 2015, har landets største sortiment af legetøj og børneindretning. Drevet af passion for leg og digital forståelse, åbner de snart i Tyskland.

Dannie Kjeldgaard Speaker

Dannie Kjeldgaard
Institutleder for Virksomheds-ledelse, SDU

Dannie er professor i forbrug og marketing, og har i sin forskning af forbrugerkultur fokuseret på globalisering, bæredygtighed og samfundsmæssige tendenser.

Martin Rud Ehmsen Speaker

Martin Rud Ehmsen
CTO,
Hesehus

Hesehus er Danmarks førende e-handelshus. De udvikler prisvindende B2B- og B2C-webshops. Kunderne tæller blandt andre Matas, Babysam, Harald Nyborg, Kansas m.fl.

Program

09.00 - 09.15

Velkomst

v/ Jytte Reinholdt, Direktør, Fynsk Erhverv og Lars Hedal, CEO, Hesehus

09.15 - 09.55

Damixa's vej til digitalt salg

v/ Anna Trojel, Brand & Marketing Manager, Damixa

Hør hvordan Damixa er ved at transformere sig fra en traditionel design- og producentvirksomhed til en international e-handelsaktør indenfor både B2B og B2C. Du får et åbent indblik i Damixas udfordringer og planer for digital innovation, nødvendige for at imødekomme B2B-markedets krav. Samt hvordan man har sat det team, der skal implementere, lancere og drifte den kommende e-handels-platform.

10.05 - 10.45

Digitalisering driver internationalisering

v/ Heidi Ritter og Torben Krogh, Ejere og stiftere, Børnenes Kartel

Sådan åbnede digitalisering dørene til det tyske marked for Børnenes Kartel. Efter en gennemgribende digital opgradering, er e-handelsløsningen blevet et springbræt til udlandet. Børnenes Kartel har optimeret alt fra butikkernes bestillingsflows til kunderejsen, hvor deres fysiske butikker er bundet tæt sammen med webshoppen. Det gør nu, at de vækster internationalt.

10.55 - 11.35

AI hjælper fremtidens handel

v/ Martin Rud Ehmsen, CTO, Hesehus

AI kommer til at forandre jeres forretning. Men hvordan tager I kontrollen og sikrer at AI kommer til at forbedre jeres kunderejse og processer? Det og meget mere får du svar på i et oplæg, der kommer med konkrete eksempler på, hvordan fremtidens teknologi kommer til at forme e-handel.

11.45 - 12.25

Den umulige forbruger

v/ Dannie Kjeldgaard, Professor og Institutleder, Syddansk Universitet

Vi lever i en tid fyldt med modsætninger. Digitalisering buldrer derudaf, og alligevel er vinylplader mere populære end nogensinde før. Bæredygtighed har kæmpe fokus, og alligevel går det langsomt på grund af økonomi. Få et indblik i hvilke mekanismer, der styrer nutidens forbrugere, hvordan deres købsmønstre påvirkes, og hvad man som butik stiller op med den umulige forbruger.

12.30 - 13.30

Frokost og netværk

*Med begrænset antal pladser forbeholder vi os retten til at prioritere virksomhedsledere og digitalt ansvarlige, der er de primære deltagere for arrangementet.

Arrangeret og præsenteret af

Hesehus logo