11. januar 2023

Hesehus er bedst til e-commerce – igen

Vi er pavestolte. Den årlige MyImage Bureau rapport er netop udkommet. Og vi stryger helt til tops igen i år – først og fremmest på e-handel, men også i en ny kategori.

E-commerce, der skaber resultater

Hvert år foretager MyResearch en stor analyse af alle danske bureauer blandt deres kunder. I år har 966 marketingsansvarlige svaret på en række spørgsmål om opfattelsen, brugen og samarbejdet med de førende danske bureauer. Det er derfor en stor ære, når vi får så flotte resultater, som vi gør. Det er nemlig kunder og potentielle kunder, der kender branchen, der igen i år har udpeget os som nummer 1 i kategorien ”Gode til e-commerce”. Det er Hesehus’ hjerteblod. Det er det, vores hjerter banker for. Derfor er det en anerkendelse, der varmer os helt ind i kernen.

I år skal e-commerce dog ikke stå alene på sejrsskamlen, for vi har fået et nyt skulderklap med på vejen. MyImage kårer nemlig også Hesehus til nummer 1 i kategorien ”Gode til at skabe resultater”. Det er en af de fineste udmærkelser, vi overhovedet kunne tænke os. Det skal nemlig skabe værdi at arbejde sammen med os. Vi vil hjælpe vores kunder med at blive endnu bedre og fuldføre deres vilde planer.

Vi kunne på ingen måde få så store roser, hvis ikke det var for vores modige og ambitiøse kunder. I er med til at sætte barren for fremtidens e-handel. Jeres ambitioner driver vores opfindsomhed, vores gåpåmod og vores resultater. Tusind tak.

MyImage Rapport 2023

Tårnhøj kundetilfredshed

Det er for resten ikke kun os, der er tilfredse med vores kunder. MyImage-rapporten viser, at følelserne i høj grad er gengældte. 53 % af Hesehus’ kunder er meget tilfredse. Det er hele 18 procentpoint over branchegennemsnittet. 27 % er tilfredse og 20 % er neutrale. Med andre ord er langt størstedelen af Hesehus’ kunder begejstrede for vores samarbejde. Og ingen er utilfredse.

Det afspejler sig også, når vi kigger på tallene for, om vi ville blive inviteret til et pitch i fremtiden. Her ligger vi 14 procentpoint over branchegennemsnittet og kan se at 67 % af vores eksisterende kunder helt sikkert ville sende en mail eller brevdue næste gang I skal have noget lavet. Til det kan vi bare sige: Vi kommer gerne.

Det kan hurtigt stige én til hovedet, når man læser sådan en rapport, men det er en ære, vi skal blive ved med at gøre os fortjent til. Vi har derfor tænkt os at blive ved med at lave prisvindende e-commerce resultater hele vejen i gennem 2023.

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Juliana Drivhuse har netop lanceret et nyt drivhus-univers, der skal tage dem til det næste niveau online.
Webinar om Search. Kunder der søger er mere tilbøjelige til at købe. Tre gange så tilbøjelige til at købe som kunder, der bare klikker rundt i jeres butik. Derfor skal søgemaskinen fungere optimalt, så I ikke mister kunder med et stort potentiale.
Omnichannel er et stort og komplekst set-up. Det betyder, at det er let at overse vigtige detaljer og begå fejl, der kan have store omkostninger.