Vi har alle et ansvar.
Er du klar?
Bæredygtighed betyder, at vi forbruger af jordens ressourcer på en måde, så vi sikrer menneskenes nuværende behov, uden at forringe fremtidige generationers muligheder for at opfylde deres behov.
Netop bæredygtighed er gået fra at være noget for de få, til i de senere år at få tag i en langt større andel af befolkningen på tværs af alder, køn og geografi. Emnet er i mange lande også kommet på den politiske agenda, ligesom bæredygtighed er et højt prioriteret fokusområde hos mange produktionsvirksomheder.
Men hvad med selve webshoppen? Har e-handlerne også et ansvar og hvordan kan de i givet fald bidrage til, at der handles mere bæredygtigt online?
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Nu kan du helt enkelt eksperimentere og perfektionere opskriften på e-handels-søgeoplevelsen, så både du og kunderne får det bedste resultat. Vi kalder det Playground.
UX handler ikke om pynt. Det handler om at fjerne alt bøvlet, så brugeren ikke engang opdager, hvor godt det fungerer. Få 3 konkrete greb, du kan tage direkte hjem og bruge.
Sammen med Microsoft sætter vi fokus på skalérbar teknologi, AI agenter og vejen til retail succes. Kom til en inspirerende formiddag med erfaringer fra Matas, COOP og Salling Group.