WHITE PAPER

Forbrugerne vil gerne

shoppe bæredygtigt online

- men det er svært!

NORDISK ANALYSE AF E-HANDEL

OG BÆREDYGTIGHED

Vi har alle et ansvar.

Er du klar?

Bæredygtighed betyder, at vi forbruger af jordens ressourcer på en måde, så vi sikrer menneskenes nuværende behov, uden at forringe fremtidige generationers muligheder for at opfylde deres behov.


Netop bæredygtighed er gået fra at være noget for de få, til i de senere år at få tag i en langt større andel af befolkningen på tværs af alder, køn og geografi. Emnet er i mange lande også kommet på den politiske agenda, ligesom bæredygtighed er et højt prioriteret fokusområde hos mange produktionsvirksomheder.


Men hvad med selve webshoppen? Har e-handlerne også et ansvar og hvordan kan de i givet fald bidrage til, at der handles mere bæredygtigt online?

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Black Friday er årets største handelsdag, men hvordan sørger du for, at det ikke bare er en dag,​​​​​​​hvor I kannibaliserer jeres julesalg og mister omsætning på sigt?
Kom til et øjenåbnende formiddagsseminar, der giver dig værktøjer og ny viden til at vinde kampen om kunderne. Vi stiller skarpt på facts, erfaringer, trends og tendenser, der øger dine vinderchancer.
Efter at have været til NRF i Paris på store tours, talks og møder med både udstillere og brands, står vi tilbage med en rød tråd: Retail er ikke længere transaktion, det er relation.