WHITE PAPER

Forbrugerne vil gerne

shoppe bæredygtigt online

- men det er svært!

NORDISK ANALYSE AF E-HANDEL

OG BÆREDYGTIGHED

Pil ned

White paper download:

Vi har alle et ansvar. Er du klar?

Bæredygtighed betyder, at vi forbruger af jordens ressourcer på en måde, så vi sikrer menneskenes nuværende behov, uden at forringe fremtidige generationers muligheder for at opfylde deres behov.


Netop bæredygtighed er gået fra at være noget for de få, til i de senere år at få tag i en langt større andel af befolkningen på tværs af alder, køn og geografi. Emnet er i mange lande også kommet på den politiske agenda, ligesom bæredygtighed er et højt prioriteret fokusområde hos mange produktionsvirksomheder.


Men hvad med selve webshoppen? Har e-handlerne også et ansvar og hvordan kan de i givet fald bidrage til, at der handles mere bæredygtigt online?

Download vores white paper om bæredygtighed i e-handel via pop up'en.

Hesehus white paper om bæredygtighed i e-handel

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Får I det optimale ud af jeres PIM eller har I ikke et endnu? Download vores whitepaper og få opskriften på succes med jeres produktdata.
Det er ikke nyt, at tech-giganterne bruger AI. Men det er nyt, at det er blevet tilgængeligt for alle at bruge det. Det er ny teknologi med et stort potentiale, der allerede nu kan bruges. Det kan dog ikke bruges til alt – langt fra.
Et PIM skal gøre det så enkelt og effektivt at arbejde med produktdata som overhovedet muligt. Det kræver, at systemet er skræddersyet til brugernes hverdag. Derfor arbejder vi tæt sammen med vores kunder for at lave et PIM-system, der passer perfekt til deres behov.