WHITE PAPER

Forbrugerne vil gerne

shoppe bæredygtigt online

- men det er svært!

NORDISK ANALYSE AF E-HANDEL

OG BÆREDYGTIGHED

Vi har alle et ansvar.

Er du klar?

Bæredygtighed betyder, at vi forbruger af jordens ressourcer på en måde, så vi sikrer menneskenes nuværende behov, uden at forringe fremtidige generationers muligheder for at opfylde deres behov.


Netop bæredygtighed er gået fra at være noget for de få, til i de senere år at få tag i en langt større andel af befolkningen på tværs af alder, køn og geografi. Emnet er i mange lande også kommet på den politiske agenda, ligesom bæredygtighed er et højt prioriteret fokusområde hos mange produktionsvirksomheder.


Men hvad med selve webshoppen? Har e-handlerne også et ansvar og hvordan kan de i givet fald bidrage til, at der handles mere bæredygtigt online?

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Det er ikke alt ved et brand, der er fuldstændig unikt. Især ikke på et website. Det kan derfor være en fordel for virksomheder med mange brands tilknyttet, at I kan dele indholdet mellem brands. Det har vi sørget for I kan i vores Bizzkit CMS, der bygger ovenpå Builder.io CMS’et.
For ganske kort siden løb Europas vigtigste konference med fokus på cloud computing og platform engineering af stablen: Kubecon. Vi var selvfølgelig med og sendte to af vores skarpe hoveder derover. De kom hjem med nye idéer, rustne stemmer og et helt nyt LinkedIn-feed.
Det er blevet tid til at komme tættere på kunderne. Verden bliver mere splittet og fjernasiatiske forretninger møver sig ind på markedet. Vi sætter en dag af til at dykke ned i, hvordan man skaber gode kundeoplevelser, der sikrer tryghed og loyalitet i en verden i forandring.