Vi har alle et ansvar.
Er du klar?
Bæredygtighed betyder, at vi forbruger af jordens ressourcer på en måde, så vi sikrer menneskenes nuværende behov, uden at forringe fremtidige generationers muligheder for at opfylde deres behov.
Netop bæredygtighed er gået fra at være noget for de få, til i de senere år at få tag i en langt større andel af befolkningen på tværs af alder, køn og geografi. Emnet er i mange lande også kommet på den politiske agenda, ligesom bæredygtighed er et højt prioriteret fokusområde hos mange produktionsvirksomheder.
Men hvad med selve webshoppen? Har e-handlerne også et ansvar og hvordan kan de i givet fald bidrage til, at der handles mere bæredygtigt online?
Insights
De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus
Webinar om Search. Kunder der søger er mere tilbøjelige til at købe. Tre gange så tilbøjelige til at købe som kunder, der bare klikker rundt i jeres butik. Derfor skal søgemaskinen fungere optimalt, så I ikke mister kunder med et stort potentiale.
Omnichannel er et stort og komplekst set-up. Det betyder, at det er let at overse vigtige detaljer og begå fejl, der kan have store omkostninger.
Omnichannel er den ultimative kundeservice. Det gør det nemmere for kunderne at handle med deres foretrukne brands på lige præcis den måde, der passer dem.