En stærkere kerne

– giver stærkere e-handel

Du kan lettere bygge gode e-handelsoplevelser til dine kunder, når du bruger en platform, der er baseret på connected composable

Tobias Viftrup Cramer
21/08/2025
Tobias Viftrup Cramer
Content Specialist

Systemerne skal være tænkt sammen fra starten

Composable commerce bliver hurtigt et kludetæppe uden lige. PIM fra det ene sted, dit og dat fra en anden og tredje udbyder. Systemerne kan selvfølgelig virke sammen med integrationer og en masse udviklingstimer, men det er omkostningstungt og kræver at nogen har ansvaret og får det vedligeholdt. Derfor anbefaler vi connected composable. Det sikrer dig systemer, der er beregnet til at blive brugt sammen, så du får alle fordelene fra composable commerce, men stadig har en kerne der altid virker optimalt. I vores økosystem bruger vi f.eks. Bizzkit og Builder, der hele tiden bliver bundet tættere sammen.

Dit PIM og dit CMS snakker sammen

Et helt konkret eksempel på samspillet mellem Bizzkit PIM og Builder CMS er det nye Global List Plugin. Det sikrer, at du kan oprette lister med tags i PIM og hive dem direkte ind i CMS’et. Det betyder, at dine tags ikke længere bare er produkttags – eller contenttags, men at du kan bruge de samme tags på tværs. Det gør det hurtigere, når du f.eks. skal oprette temasider eller et inspirationsunivers. Forbindelsen mellem de to systemer, gør det simpelthen bare lidt enklere at håndtere dit content og bringe dine produkter i spil.

Din PIM er bedste venner med din DAM

Når du arbejder professionelt med e-handel, drømmer du altid om lidt færre klik. Det er nemlig, den perfekte måleenhed for, hvor bøvlet en opgave er. Og med den seneste opdatering af Bizzkit PIM og Bizzkit DAM, får du lige præcis det: Færre klik. Du kan nemlig uploade billedmateriale til DAM direkte fra Bizzkit PIM – uden at skulle bryde dit workflow. Du kan Drag n’ Drop billeder direkte på produktsiderne og organisere deres placering i DAM helt uden at forlade dit produktarbejde. Det er ægte connected composable fordele.

En søgemaskine der forstår dit content

En webshop er ikke kun fyldt med produkter du kan søge i. Der er også læssevis af content, både på store multibrand sider, men også på mindre webshops. Her er det afgørende at have en søgemaskine, der er god til at finde præcis det brugeren, har brug for – uanset om det er produkter eller content. Nu er Bizzkit Search blevet langt bedre til at finde det helt rigtige content i Builder CMS. Du kan segmentere så alle lander på lige præcis den type side de havde brug for, hvis de leder efter en kampagneside eller en fokusartikel, så får det det. Det bedste af det hele er at det foregår sømløst, fordi Bizzkit Search og Builder er dybt integreret med hinanden.

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Nu kan du helt enkelt eksperimentere og perfektionere opskriften på e-handels-søgeoplevelsen, så både du og kunderne får det bedste resultat. Vi kalder det Playground.
UX handler ikke om pynt. Det handler om at fjerne alt bøvlet, så brugeren ikke engang opdager, hvor godt det fungerer. Få 3 konkrete greb, du kan tage direkte hjem og bruge.
Sammen med Microsoft sætter vi fokus på skalérbar teknologi, AI agenter og vejen til retail succes. Kom til en inspirerende formiddag med erfaringer fra Matas, COOP og Salling Group.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få serveret de nyeste trends, events, cases og meget mere.