Byg og del content hurtigere på tværs af alle jeres brands

Der er mange contentsynergier på tværs af brands. Nu får I værktøjet, der gør det enkelt at udnytte dem.

Tobias Viftrup Cramer
20/05/2025
Tobias Viftrup Cramer
Content Specialist

Få alt ud af synergierne mellem jeres brands

Det er ikke alt ved et brand, der er fuldstændig unikt. Især ikke på et website. De fleste brands har headere, knapper, artikler og indhold, der på en eller anden måde minder om hinanden. Det kan faktisk være en stor fordel for virksomheder med mange brands tilknyttet – i hvert fald hvis jeres CMS understøtter, at I kan dele indholdet mellem brandene. Det har vi sørget for I kan i vores Bizzkit CMS, der bygger ovenpå Builder.io CMS’et.

En fordel på alle niveauer

Den nye feature vi har specialudviklet til Builder CMS’et, kalder vi ’Content Hub’ og du bruger den til at dele indholdet på tværs af jeres brands optimalt. Hvis I f.eks. har ti brands og gerne vil bruge den samme opsætning af artikler på tværs af de seks brands, er det såre simpelt at dele opsætningen mellem alle seks brands – uden at de andre fire også får samme opsætning. Hvis tre af de resterende brands skal bruge den samme opsætning af topbannere, men ikke resten af artiklen kan I også bare dele det. I kan nemlig kopiere og udnytte elementer på alle niveauer: hele sider, sektioner eller struktureret data.

Når I deler indholdet mellem brandene, respekterer CMS’et selvfølgelig stadig jeres designsystemer og tokens, så I ikke skal rette for eksempel farver og fonte til manuelt.

Vil du se, hvad Content Hubben gør for jeres arbejde med Content?

Let at få overblikket visuelt

For at gøre Content Hubben så enkel at anvende som muligt, har vi gjort det enkelt at få et preview af præcis hvilke elementer, du forsøger at dele med andre brandsites. Selvom CMS’er handler om at skabe sider, der appellerer visuelt, er de ofte fyldt med teksttunge menuer, når du administrerer dem. Vi har gjort det let at få et hurtigt overblik med et enkelt klik, så du altid kan se præcis hvilken side, du er i gang med at dele mellem brands. Det er simpelthen bare lidt lettere, når man også kan se et billede af det man arbejder med.

Vores fornemste opgave med content hubben er at forvandle jeres kompleksitet, til fordele og gøre det nemt at udnytte synergierne mellem jeres brands.

Content Hub

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Når først der er knyttet bånd mellem en kunde og en leverandør i B2B-verdenen, er de næsten ikke til at skille ad igen. Men hvordan skaber man den attraktive kundeloyalitet, der sikrer salg igen og igen?
Der er meget, der ændrer sig i den måde virksomheder handler med hinanden på. Vi har taget analysebrillerne på og er dykket ned i nogle af de vigtigste tal, der viser, hvordan hele B2B-verdenen er ved at ændre sig, så du hurtigt kan få et overblik over B2B e-handel i 2025.
Det er ikke alt ved et brand, der er fuldstændig unikt. Især ikke på et website. Det kan derfor være en fordel for virksomheder med mange brands tilknyttet, at I kan dele indholdet mellem brands. Det har vi sørget for I kan i vores Bizzkit CMS, der bygger ovenpå Builder.io CMS’et.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få serveret de nyeste trends, events, cases og meget mere.