20. maj 2025

Byg og del content hurtigere på tværs af alle jeres brands

Der er mange contentsynergier på tværs af brands. Nu får I værktøjet, der gør det enkelt at udnytte dem.

Få alt ud af synergierne mellem jeres brands

Det er ikke alt ved et brand, der er fuldstændig unikt. Især ikke på et website. De fleste brands har headere, knapper, artikler og indhold, der på en eller anden måde minder om hinanden. Det kan faktisk være en stor fordel for virksomheder med mange brands tilknyttet – i hvert fald hvis jeres CMS understøtter, at I kan dele indholdet mellem brandene. Det har vi sørget for I kan i vores Bizzkit CMS, der bygger ovenpå Builder.io CMS’et.

Content Hub

En fordel på alle niveauer

Den nye feature vi har specialudviklet til Builder CMS’et, kalder vi ’Content Hub’ og du bruger den til at dele indholdet på tværs af jeres brands optimalt. Hvis I f.eks. har ti brands og gerne vil bruge den samme opsætning af artikler på tværs af de seks brands, er det såre simpelt at dele opsætningen mellem alle seks brands – uden at de andre fire også får samme opsætning. Hvis tre af de resterende brands skal bruge den samme opsætning af topbannere, men ikke resten af artiklen kan I også bare dele det. I kan nemlig kopiere og udnytte elementer på alle niveauer: hele sider, sektioner eller struktureret data.

Når I deler indholdet mellem brandene, respekterer CMS’et selvfølgelig stadig jeres designsystemer og tokens, så I ikke skal rette for eksempel farver og fonte til manuelt.

Vil du se, hvad Content Hubben gør for jeres arbejde med Content?

Let at få overblikket visuelt

For at gøre Content Hubben så enkel at anvende som muligt, har vi gjort det enkelt at få et preview af præcis hvilke elementer, du forsøger at dele med andre brandsites. Selvom CMS’er handler om at skabe sider, der appellerer visuelt, er de ofte fyldt med teksttunge menuer, når du administrerer dem. Vi har gjort det let at få et hurtigt overblik med et enkelt klik, så du altid kan se præcis hvilken side, du er i gang med at dele mellem brands. Det er simpelthen bare lidt lettere, når man også kan se et billede af det man arbejder med.

Vores fornemste opgave med content hubben er at forvandle jeres kompleksitet, til fordele og gøre det nemt at udnytte synergierne mellem jeres brands.

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

For ganske kort siden løb Europas vigtigste konference med fokus på cloud computing og platform engineering af stablen: Kubecon. Vi var selvfølgelig med og sendte to af vores skarpe hoveder derover. De kom hjem med nye idéer, rustne stemmer og et helt nyt LinkedIn-feed.
Det er blevet tid til at komme tættere på kunderne. Verden bliver mere splittet og fjernasiatiske forretninger møver sig ind på markedet. Vi sætter en dag af til at dykke ned i, hvordan man skaber gode kundeoplevelser, der sikrer tryghed og loyalitet i en verden i forandring.
Der er efterhånden ikke mange steder, hvor AI ikke forsøger at snige sig ind. Kommer søgefeltet på dine foretrukne webshops til at blive et af de næste steder, hvor du kommer til at møde AI i din hverdag?

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få serveret de nyeste trends, events, cases og meget mere.