Tak for din tilmelding!

Tak for din interesse i vores PIM og bæredygtigheds-univers. Den første mail er allerede på vej til dig.

Vi ser frem til at dele vores unikke indsigter med dig, som blandt andet vil gøre dig klogere på, hvordan du kan opnå den ultimative e-commerce succes med PIM og hvordan du kan implentere bæredygtige løsninger i din virksomhed. Og vi lover, at det ikke bliver kedeligt.

Rigtig god læselyst.

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Webinar om Search. Kunder der søger er mere tilbøjelige til at købe. Tre gange så tilbøjelige til at købe som kunder, der bare klikker rundt i jeres butik. Derfor skal søgemaskinen fungere optimalt, så I ikke mister kunder med et stort potentiale.
Omnichannel er et stort og komplekst set-up. Det betyder, at det er let at overse vigtige detaljer og begå fejl, der kan have store omkostninger.
Omnichannel er den ultimative kundeservice. Det gør det nemmere for kunderne at handle med deres foretrukne brands på lige præcis den måde, der passer dem.