International drivhusfabrikant vil vinde verden med stor onlinesatsning

Juliana Drivhuse har netop lanceret en nyt drivhus-univers, der skal tage dem til det næste niveau online.

Juliana Drivhuse har allerede i dag et betydeligt globalt salg og et inspirationsunivers for alverdens drivhusentusiaster. Men ambitionerne er større, og derfor styrker de deres online tilstedeværelse ved at indgå et samarbejde med det prisvindende e-handelshus Hesehus.

Hesehus står bag nogle af Danmarks største onlinesatsninger, og Juliana vil med samarbejdet flytte drivhusvirksomheden helt op i den internationale superliga.

Jesper Vilstrup, CEO hos Juliana Drivhuse

Vi ønsker at udnytte vores nuværende kundetrafik bedre, men vi skal også ud til endnu flere og udnytte de digitale muligheder fuldt ud. Det skal den nye webplatform hjælpe os med, og vi har store forventninger til samarbejdet med Hesehus, som vi tror, kan tage os til det næste niveau.”

Juliana vælger Hesehus webshop

Juliana vil være forbrugernes referencepunkt for drivhuse

Juliana Drivhuse har i mange år faciliteret drivhus-communityet Drivhusklubben.dk på flere sprog, hvor drivhusejere får inspiration, mulighed for at stille spørgsmål til eksperter og være i dialog med andre forbrugere med samme interesse – og får på den måde hjælp til at få mere ud af deres drivhus. Målet med et nyt digitalt fundament er at samle virksomhedens websites, webshops og inspirationssites i ét stort univers og skabe en platform, der kan understøtte virksomhedens kanalstrategi. Den nye platform kan tilpasses specifikt til forskellige kunderejser både online og i de forskellige fysiske salgskanaler og kan nemt udvides til nye markeder.

Juliana designer og fremstiller i dag tre drivhusbrands, Gabriel Ash, Halls og Juliana. Drivhusene sælges både gennem retail partnere i form af f.eks. byggemarkeder, i et internationalt forhandlernet, samt online og i showrooms direkte til forbrugere. Den nye webløsning bliver optimeret til kunderejsen, og drømmen er en endnu dybere integration med forhandlerne således, at kunderne får en ensartet oplevelse, lige meget hvor de møder Julianas drivhusunivers.

Lars Hedal, CEO hos Hesehus

”Det er en ære at arbejde sammen med et af Danmarks stærke og traditionsrige brands. Vi glæder os til at gøre en forskel for Juliana med nye digitale værktøjer, som er tilpasset kunderejsen og i sidste ende både giver forhøjet salg i alle salgskanaler og endnu højere kundetilfredshed.”

Om Juliana Drivhuse

Juliana Drivhuse er europas største producent af drivhuse til private med produktion i Odense og England. De har de tre drivhusbrands; Juliana, Halls og Gabriel Ash, samt postkassebrandet Allux. Juliana har salg i flere end tyve lande, primært i Europa, men også i Østen og Nordamerika og har 140 ansatte med hovedkontor i Odense.

Juliana Drivhuse

Insights

De seneste nyheder, insights og tendenser fra Hesehus

Nordens største boghandel, Bokus ønsker at kunne tilbyde et sortiment på over 20 millioner bøger online. Hesehus’ Bizzkit PIM er med til at realisere denne ambitiøse drøm.
Når først der er knyttet bånd mellem en kunde og en leverandør i B2B-verdenen, er de næsten ikke til at skille ad igen. Men hvordan skaber man den attraktive kundeloyalitet, der sikrer salg igen og igen?
Der er meget, der ændrer sig i den måde virksomheder handler med hinanden på. Vi har taget analysebrillerne på og er dykket ned i nogle af de vigtigste tal, der viser, hvordan hele B2B-verdenen er ved at ændre sig, så du hurtigt kan få et overblik over B2B e-handel i 2025.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få serveret de nyeste trends, events, cases og meget mere.