6. oktober 2020

En fordobling af antallet af partnere styrker Bizzkits ambition om succes i Sverige  

Hesehus’ e-commerce-platform Bizzkit har indtaget det svenske marked og går målrettet efter succes. En fordobling i antallet af svenske solution partnere på blot 14 dage styrker ambitionen om at sætte sig på 10 procent af det voksende svenske marked for e-handel.

Efter mange år med massiv vækst herhjemme går Hesehus med deres internationale partnerkanal målrettet efter at gøre e-commerce-platformen Bizzkit til en lige så central spiller i Sverige. Bizzkit har inden for de seneste 14 dage fordoblet antallet af svenske partnere, der skal bære Bizzkits prisvindende platform ud til de svenske slutbrugere. Dermed er antallet af såkaldte svenske ’solution partners’ nu oppe på seks.

"Hos Bizzkit har vi en ambition om at være i top-3 på alle de markeder, vi går ind i. Vi har en målsætning om på sigt at eje 10 procent af det svenske marked for e-handelsløsninger, og med fordoblingen i antallet af partnere er vi kun blevet styrket i troen på, at det er en ambition, vi kan nå" udtaler Lars Hedal, CEO i Bizzkit og Hesehus.

Digitale bureauer ruster sig

De seks svenske solution partnere omfatter Maverick By Sigma, Cloud Nine, Kodexe, 3bits, Consid og Authority. Heraf er de tre førstnævnte nye partnere.  

Bizzkit oplever i det hele taget, at coronapandemien kun har accelereret de skandinaviske virksomheders appetit på e-handel, ikke mindst i Sverige, hvor Bizzkit har været til stede med deres e-commerceplatform siden 2018.

Bizzkits seks solution partnere

”Vi mærker tydeligt, at de digitale bureauer i Sverige ønsker at stå stærkest muligt, når vi kommer ud på den anden side af coronakrisen. At vi kan fordoble antallet af partnerskaber på to uger, siger mig, at vi med Bizzkit har ramt behovene for en moderne e-commerceplatform endnu bedre”

- Patrick Swedén, Country Manager hos Bizzkit

Bizzkit e-commerceplatform

Dækker nu hele Sverige

Bizzkit henvender sig især til større virksomheder med en ambitiøs tilgang til e-commerce og er kendetegnet ved en høj grad af fleksibilitet og modularitet. Platformen anvendes blandt andet af store brands som Zizzi, Fristads Kansas Group og Fazer.

Med tilføjelsen af de tre nye partnere er Bizzkit nu til stede i både Stockholm, Göteborg og Malmö.

"For at opnå den vækst, vi har ambitioner om, er det vigtigt for os at have kunder i alle dele af Sverige, og med de seneste partnerskaber er vi nu både i Malmø, Gøteborg og Stockholm. Det giver et fremragende afsæt til at udbygge vores tilstedeværelse på det svenske marked" siger Patrick Swedén.

Yderligere information fås hos:

Lars Hedal
CEO
hedal@hesehus.dk
tlf. 40 25 50 83

Patrick Swedén
Country Manager, Sweden
pats@bizzkitcommerce.com
tlf. +46 7 02 267 832

Flere nyheder

Få mere nyt fra Hesehus

Hos forbrugerne er der ingen tvivl. De ønsker ikke længere blot at besøge en butik men bliver draget af den helt særlige shoppingoplevelse, der skaber ekstra værdi og Insta-moments. Derfor kan nutidens retailere med fordel retænke den fysiske butik og gøre den til en oplevelsesdestination, som kunderne simpelthen bare må besøge!
Hos Hesehus oplever vi, at vores kunder i endnu højere grad efterspørger ekspertviden og strategisk sparring på digital marketing og online performance. Derfor udvider vi nu holdet med en erfaren Commerce Optimisation Manager til vores analyseteam samt endnu et knivskarpt techtalent til et af vores udviklerteams.
Danmarks førende leverandør af kvalitetsvine, H.J. Hansen Vin, har valgt Hesehus til at stå bag deres nye ambitiøse totalløsning, der skal bringe den unikke H.J. Hansen vinoplevelse online.

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox