2. november 2018

Hesehus valgt som

­e-handelspartner for to nye, ambitiøse onlinespillere

Hesehus byder velkommen til og ser frem til et stærkt samarbejde med den internationale brilleproducent Design Eyewear Group og onlineudbyder af arbejdstøj Billig-Arbejdstøj.dk, som begge med store onlinemål har valgt Hesehus som deres nye e-handelspartner.

Billig-Arbejdstøj.dk er en markant spiller på onlinemarkedet med salg af arbejdstøj og profiltøj både i Danmark og Sverige. For Billig-Arbejdstøj.dk er det vigtigt at få en løsning, der er skalerbar, så den er fremtidssikret og kan vokse sammen med virksomheden på deres væksteventyr mod at blive Skandinaviens foretrukne webshop for køb af arbejdstøj.

Også Hesehus’ økosystem, som bygger på et stærkt samarbejde med branchens førende leverandører af teknologier og add-on-services, spiller en væsentlig rolle i Billig-Arbejdstøj.dks valg af Hesehus som e-handelspartner.

Den ambitiøse e-handelsløsning består af den fulde Bizzkit e-handelsplatform indeholdende både PIM, DAM, CMS og webshop, hvor især Bizzkit PIM er en vigtig faktor, idet den kan håndtere store mængder af data og produkter, som er essentielt for en virksomhed som Billig-Arbejdstøj.dk.

Brilleproducenten Design Eyewear Group International er en stor global virksomhed med hovedsæde i Aarhus og kontorer i både Paris og San Francisco. Virksomheden har i dag mere end 250 medarbejdere og 15.000 optikere som kunder i over 27 forskellige lande.

Hesehus skal hjælpe Design Eyewear Group med at indfri deres ambitiøse onlinemål om en international kundeportal med webshop, der kan gøre livet som Design Eyewear Group kunde endnu lettere og dermed gøre den internationale brilleproducent til en endnu mere attraktiv leverandør og samarbejdspartner for optikerne.

Løsningen bygger naturligvis på Hesehus’ egenudviklede e-handelsplatform Bizzkit, der er baseret på solid standardteknologi fra Microsoft, og som giver Design Eyewear Group en komplet løsning indeholdende både PIM, DAM, CMS og webshop.

Flere nyheder

Få mere nyt fra Hesehus

Hesehus runder medarbejder nummer 100. Årsagen er en rekordstor ordrebog, der ikke kun udgøres af nytilkomne kunder men i høj grad også af en stødt stigende efterspørgsel fra virksomhedens eksisterende kunder, der tæller store danske brands som Matas, BabySam, Kansas og Wupti.
Data-driven business er hot! Stadig flere retailere bruger i stigende grad data som en vigtig del af deres forretning, og det er til stor glæde for kunderne, der får en bedre brugeroplevelse og for samarbejdspartnerne, der får værdifulde indsigter retur på baggrund af kundedata.
Vi har endnu en gang ansat en håndfuld dygtige og engagerede hesehusianere på havnen i Odense. Det er derfor en fornøjelse at præsentere jer for en løsningsarkitekt, en UX’er, to seniorudviklere og en projektstuderende.

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox