Nyhedsarkiv

Se alle nyheder fra Hesehus

Dinex, en af verdens førende producenter og leverandører af innovative udstødningsprodukter og emissionssystemer til industrien for tunge køretøjer og dieselmotorer, vælger Hesehus til e-handelspartner.
Dette efterår udvider Hesehus teamet af talentfulde hesehusianere og byder varmt velkommen til endnu en skarp udvikler til vores Bizzkit-team samt en ny sprogmentor.
E-handelsbranchen er i konstant forandring, og det nye sort er sjældent nyt længe ad gangen. Derfor får I her de tre absolut hotteste trends, I som e-handlere med fordel kan holde et skarpt øje med, serveret direkte fra en af Europas største e-handelskonferencer, ’E-commerce Expo 2019’.
I en international og digital handelsverden som i dag, er et helt centralt spørgsmål hos mange retailere – hvordan skaber vi kundeoplevelser, der øger loyaliteten til vores brand? På verdens største retailkonference ’NRF Retails BIG Show’ i New York blev det klart, at svaret bl.a. ligger i et øget fokus på medarbejderne.
Et af Danmarks førende e-handelshuse, Hesehus A/S, har netop modtaget den prestigefyldte pris Gazelle 2019 og kan nu bryste sig af udnævnelsen for fjerde gang i virksomhedens historie.
Hesehus og en af Danmarks største frivillige kæder inden for hårde hvidevarer og forbrugerelektronik, El-Salg, har gennem et unikt samarbejde de sidste 10 år skabt flere digitale løsninger sammen og kan nu fejre 10-års jubilæum.
Hos Hesehus er vi naturligvis fortsat stærkt committed til Technology Denmarks virksomhedspagt og skyder på bedste vis efteråret i gang ved bl.a. at byde to specialestuderende og en projektstuderende velkommen. Vi glæder os til de tætte samarbejder og ikke mindst spændende resultater.
Det 15 år tætte samarbejde mellem en af Skandinaviens førende frokostudbydere, Fazer Food Services og Hesehus har bl.a. resulteret i den unikke take-away-løsning ’Fazer Food & Co’, og det gode samarbejde fortsætter.
Med den største ordrebog i Hesehus’ historie er det ikke gået stille for sig på rekrutteringsfronten hen over sommeren. Det betyder, at vi i august har budt velkommen til hele otte nye hesehusianere, heriblandt en Technical Project Manager til Bizzkit og en search- og rekrutteringskonsulent.
Personalisering er næppe klassens nye dreng, og mange e-handlere har allerede integreret personalisering som en strategisk del af deres forretning. Men nu har den teknologiske udvikling gjort det muligt for jer som e-handlere at tage personalisering til helt nye højder med 1:1 personalisering.
Internationaliseringen af Hesehus’ e-handelsplatform Bizzkit har fået en flyvende start på det svenske marked. Knap et år inde i processen tæller partnerkanalen syv svenske partnere. Hesehus tager nu næste skridt og ansætter en stærk profil inden for IT-branchen som direktør for Bizzkit.
Danmarks tredjestørste og landsdækkende kæde på det professionelle byggevaremarked, Davidsens Tømmerhandel, har valgt Hesehus til at stå bag deres nye B2B-totalløsning.
Scenen var sat i Øksnehallen i København, da FDIH samlede 800 danske e-handlere til årets helt store branchefest ’E-handelsprisen 2019’. Hesehus’ kunder var stærkt repræsenteret med hele seks finalepladser, der på fornemmeste vis resulterede i to guld og to sølv.
Vores kunders e-handelsambitioner har vokseværk, og derfor har vi endnu engang udvidet flokken af dygtige talenter i Hesehus. I denne omgang har det resulteret i hele fire udviklere og to seniorudviklere, ligesom vi også har føjet en Art Director til flokken.
Den teknologiske udvikling inden for e-handel ræser derudaf, og særligt inden for levering og retur går tingene stærkt – det skal være lettere, hurtigere og smartere. Men hvordan skaber I leverings- og returservices, som indfrier kundernes forventninger og sætter standarden for i morgen?
2018 blev et fantastisk år! Et år, hvor vi lancerede vores internationale partnerkanal, rundede 100 mand på havnen i Odense og ikke mindst gik ud af året med en sund bundlinje, en rekordstor ordrebog og det tredjehøjeste overskud i firmaets historie.
Hvad skal der til for at lokke kunderne ned i de fysiske butikker, og kan det overhovedet lade sig gøre i den moderne, teknologiske verden, vi lever i? Gennem inspirerende cases giver vi jer her svaret.
Forbrugernes interaktion med brands er i dag spredt ud over forskellige platforme. Den kundeoplevelse, som I skaber på tværs af jeres kanaler, har derfor stor betydning for kundernes tilknytning til jeres brand. Men hvordan skaber I kundeoplevelser, som engagerer og øger brand loyaliteten?
Udviklingen går stærkt hos Hesehus, og for hele tiden at imødekomme ønskerne fra vores kunder og levere strategiske e-handelsløsninger har vi i februar og marts måned budt velkommen til seks nye hesehusianere heriblandt en analysechef og en forretningsarkitekt.  
Som led i et af Danmarks førende, digitale webbureauers langsigtede og ambitiøse strategi udvider Hesehus nu bestyrelsen med en særdeles erfaren profil inden for IT-branchen.
Hos Hesehus har vi på bedste vis skudt 2019 i gang ved at hente fire nye, kvalificerede hesehusianere til holdet. Det er derfor en fornøjelse at præsentere jer for tre frontendudviklere og en seniorudvikler.

Læs nyheder fra 2018

Læs nyheder fra 2017

Læs nyheder fra 2016

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox