4. juli 2017

Micro Matic vælger Hesehus til global e-handelsløsning

Verdens førende producent af udstyr til udskænkning af fadøl, Micro Matic, har valgt Hesehus som ny strategisk e-handelspartner, der skal hjælpe med at indfri den globale leverandørs onlineambitioner. 

Én global totalløsning

Målet hos Micro Matic er at få én global løsning, der kan skabe synergier på tværs af landegrænser, lette interne arbejdsgange og ikke mindst sikre et fortsat højt informations- og kundeserviceniveau, der i dag bliver ydet på landespecifikke hjemmesider og lokale centre placeret over hele verden.

Med en løsning designet, udviklet og implementeret på Hesehus’ softwareplatform Hesehus 6 er det netop, hvad Micro Matic får.

E-commerceplatformen Hesehus 6 er som andre standard e-handelsplatforme gearet til netop e-handel men med den fordel, at platformen er ekstra fleksibel og derudover også indeholder mediebank, PIM og CMS.

For Micro Matic betyder det én samlet løsning med centraliserede data, der sikrer, at kunderne altid bliver mødt af de samme og korrekte informationer, priser etc. og giver Micro Matic muligheden for et hurtigt og konkurrencedygtigt time-to-market.

Entrepreneur of the Year

Micro Matic blev i 2016 kåret som "Entrepreneur of the Year" af EY for bl.a. deres evne til innovation og udvikling, der gør, at de i dag sidder på 80% af verdensmarkedet inden for udstyr til fadølsudskænkning.

Selvom Micro Matic de seneste seks år har lavet rekordoverskud på rekordoverskud, er lysten til innovation og udvikling bestemt ikke blevet mindre, hvilket nu viser sig i virksomhedens valg af e-handelshuset Hesehus, der har fået til opgave at skabe en ny global e-handelsløsning til Micro Matic.

Adm. direktør hos Micro Matic, Søren K. Vilby

“Micro Matic har en klar mission, og virksomhedens ejere har skabt en solid platform, hvor innovation og udvikling er en del af virksomhedens DNA. Den praktiske innovation, som skaber udvikling i produkter, i salgskanaler eller kundeservice er helt afgørende for, at vi har skabt og kan fastholde en global førerposition”

Flere nyheder

Få mere nyt fra Hesehus

Buy online - pick up in store. Kunderne er vilde med kombinationen af det fysiske og det digitale. De bevæger sig ubesværet gennem alle kanaler – online, social, offline – og kræver at kunne hoppe mellem dem uden problemer for præcist at kunne sammensætte den kunderejse, der passer bedst til dem.
Danmarks største detailhandelsvirksomhed Dansk Supermarked tager med lanceringen af deres nye markedsplads Wupti Marketplace nu kampen op mod de udenlandske webshops især den globale markedsplads Amazon.
Digitalisering af de fysiske butikker bliver mere og mere udbredt og det med god grund. Kundernes forventninger udvikler sig nemlig tilsvarende digitalt, og det er afgørende, at I som virksomhed tør være unik, tage chancer og gøre jeres fysiske forretning til mere og andet end blot et point of purchase.

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox