Nyheder

Se alle nyheder fra Hesehus

Efter 10 års tæt samarbejde og en af Nordens mest innovative og omfattende e-handelsløsninger med 400 webshops på én platform som resultat kan Europas førende leverandør af arbejdstøj, Fristads Kansas Group, og Hesehus nu fejre 10-års jubilæum, og det gode samarbejde fortsætter.
Altor lancerer i dag QNTM Group, der fra starten bliver ny hovedaktionær i e-handelseksperterne Hesehus, som er kommet stærkt gennem coronakrisen. Sælger er 3C Groups ejet af Niels Thorborg.
Hos Hesehus oplever vi fortsat, at ambitionsniveauet for og efterspørgslen på strategiske e-handelsløsninger vokser – ikke mindst hos vores svenske partnerkanal, der på blot tre måneder er gået fra tre til otte Bizzkit Solution Partners. Derfor udvider vi igen holdet af ambitiøse hesehusianere og byder fire stærke profiler velkommen.
Næste bølge af B2B e-handel handler om store konfigurerbare industriløsninger, som hidtil er blevet solgt på traditionel vis. Vækstsuccessen bcm transtech og Hesehus viser vejen med det netop indgåede samarbejde.
Danskerne satte igen i år nye rekorder for onlinesalget under Black Week og shoppede samlet set for mere end 3 mia. kr. Hos Hesehus’ kunder tikkede ordrerne ind, hvilket resulterede i en samlet omsætningsvækst på hele 70% for andet år i træk.
Hesehus og en af Danmarks førende leverandører af profil- og arbejdstøj, Orloff Firmatøj, kan efter 10 års samarbejde og en fleksibel B2B e-handelsløsning som resultat nu fejre 10-års jubilæum, og det gode samarbejde fortsætter.
I går aftes samlede Dansk Erhverv Digital Handel toppen af den danske e-commercebranche til uddelingen af årets e-handelspriser, og aftenens helt store vinder blev Matas, der ikke blot løb med prisen som ’Bedste omnichannel virksomhed’ men også vandt den prestigefyldte Guldpris. Hesehus vandt guld for ’Bedste e-handelscase’ for netop deres løsning til Matas.
I samarbejde med e-handelshuset Hesehus viser Matas sig igen som en af frontløberne inden for e-commerce med lanceringen af visual search på matas.dk. En funktionalitet, der indtil nu ikke er set i beauty-webshops i hverken ind- eller udland.
Abonnementer er i dag blandt de hotteste features inden for e-commerce og en service, som stadig flere forbrugere efterspørger. Derfor er udviklingen ikke overraskende accelereret, og barren for forbrugernes forventninger løftet. Men hvad skal der til for at få forbrugerne til at klikke subscribe og vælge netop jeres brand?
Hesehus’ e-commerce-platform Bizzkit har indtaget det svenske marked og går målrettet efter succes. En fordobling i antallet af svenske solution partnere på blot 14 dage styrker ambitionen om at sætte sig på 10 procent af det voksende svenske marked for e-handel.
Hos forbrugerne er der ingen tvivl. De ønsker ikke længere blot at besøge en butik men bliver draget af den helt særlige shoppingoplevelse, der skaber ekstra værdi og Insta-moments. Derfor kan nutidens retailere med fordel retænke den fysiske butik og gøre den til en oplevelsesdestination, som kunderne simpelthen bare må besøge!
Danmarks førende leverandør af kvalitetsvine, H.J. Hansen Vin, har valgt Hesehus til at stå bag deres nye ambitiøse totalløsning, der skal bringe den unikke H.J. Hansen vinoplevelse online.
Hvert år hædrer Dansk Industris regionalforeninger en lærling eller elev fra deres område, som i ekstraordinær grad har udmærket sig fagligt og kollegialt. I år tilfaldt hædren Hesehus’ talentfulde mediegrafikerelev, Frederik Tubæk Rasmussen, der i dag blev overrasket og fik overrakt prisen.
Forbrugerne er i dag mere miljøbevidste end nogensinde før. De vil handle så bæredygtigt som muligt og ser gerne, at I som e-handlere går forrest og gør det nemt for dem at træffe de miljørigtige valg – både før, under og efter et køb. Men hvordan skaber I den bæredygtige shoppingoplevelse, som forbrugerne søger, og positionerer jer foran konkurrenterne som det miljørigtige valg på markedet?
Live shopping er en af de e-handelstrends, der nu for alvor accelererer under coronakrisen, hvor adgangen til de fysiske butikker er begrænset. Live shopping giver nemlig e-handlerne mulighed for at guide deres kunder online på måder, der tidligere var forbeholdt de fysiske butikker. Et tiltag, der ikke kun kan være med til at styrke onlinesalget under krisen men i høj grad også relationen til kunderne i fremtiden.
Offensiv tilgang til corona: I samarbejde med e-handelshuset, Hesehus, og den internationale prisvinder, HERO®, gør Matas og Zizzi nu butiksassistenterne til online skønheds- og fashioneksperter med en ny online chatapplikation, der ikke kun skal hjælpe med at styrke salget under corona, men som også i fremtiden højner shoppingoplevelsen for deres kunder såvel in-store som online.
En af Danmarks førende leverandører af e-handelsløsninger, Hesehus, har netop offentliggjort årsregnskabet for 2019. En omsætningsvækst på 25%, sund bundlinje og fortsat tilgang af nye medarbejdere vidner om endnu et år med sund vækst for de odenseanske e-handelsspecialister.
For knap to år siden trådte EU’s persondataforordning (General Data Protection Regulation) i kraft, og nu begynder bøderne for alvor at blive uddelt. Det er derfor en god idé at kigge jeres GDPR-indsatser efter i sømmene, og vi giver her nogle gode råd til, hvordan I kan gribe opgaven an.
Google giver nu deres digitale analyseredskaber en større makeover, og bl.a. skal en ny datamodel sikre en bedre indsigt i forbrugernes rejse på tværs af platforme og kanaler. Men hvilke analytiske muligheder og indsigter giver det jer som e-handlere, og hvordan kan I bruge det strategisk i jeres forretningsudvikling?

Læs nyheder fra 2019

Læs nyheder fra 2018

Læs nyheder fra 2017

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox