Nyheder

Se alle nyheder fra Hesehus

Abonnementer er i dag blandt de hotteste features inden for e-commerce og en service, som stadig flere forbrugere efterspørger. Derfor er udviklingen ikke overraskende accelereret, og barren for forbrugernes forventninger løftet. Men hvad skal der til for at få forbrugerne til at klikke subscribe og vælge netop jeres brand?
Hesehus’ e-commerce-platform Bizzkit har indtaget det svenske marked og går målrettet efter succes. En fordobling i antallet af svenske solution partnere på blot 14 dage styrker ambitionen om at sætte sig på 10 procent af det voksende svenske marked for e-handel.
Hos forbrugerne er der ingen tvivl. De ønsker ikke længere blot at besøge en butik men bliver draget af den helt særlige shoppingoplevelse, der skaber ekstra værdi og Insta-moments. Derfor kan nutidens retailere med fordel retænke den fysiske butik og gøre den til en oplevelsesdestination, som kunderne simpelthen bare må besøge!
Hos Hesehus oplever vi, at vores kunder i endnu højere grad efterspørger ekspertviden og strategisk sparring på digital marketing og online performance. Derfor udvider vi nu holdet med en erfaren Commerce Optimisation Manager til vores analyseteam samt endnu et knivskarpt techtalent til et af vores udviklerteams.
Danmarks førende leverandør af kvalitetsvine, H.J. Hansen Vin, har valgt Hesehus til at stå bag deres nye ambitiøse totalløsning, der skal bringe den unikke H.J. Hansen vinoplevelse online.
Hvert år hædrer Dansk Industris regionalforeninger en lærling eller elev fra deres område, som i ekstraordinær grad har udmærket sig fagligt og kollegialt. I år tilfaldt hædren Hesehus’ talentfulde mediegrafikerelev, Frederik Tubæk Rasmussen, der i dag blev overrasket og fik overrakt prisen.
Forbrugerne er i dag mere miljøbevidste end nogensinde før. De vil handle så bæredygtigt som muligt og ser gerne, at I som e-handlere går forrest og gør det nemt for dem at træffe de miljørigtige valg – både før, under og efter et køb. Men hvordan skaber I den bæredygtige shoppingoplevelse, som forbrugerne søger, og positionerer jer foran konkurrenterne som det miljørigtige valg på markedet?
Live shopping er en af de e-handelstrends, der nu for alvor accelererer under coronakrisen, hvor adgangen til de fysiske butikker er begrænset. Live shopping giver nemlig e-handlerne mulighed for at guide deres kunder online på måder, der tidligere var forbeholdt de fysiske butikker. Et tiltag, der ikke kun kan være med til at styrke onlinesalget under krisen men i høj grad også relationen til kunderne i fremtiden.
Offensiv tilgang til corona: I samarbejde med e-handelshuset, Hesehus, og den internationale prisvinder, HERO®, gør Matas og Zizzi nu butiksassistenterne til online skønheds- og fashioneksperter med en ny online chatapplikation, der ikke kun skal hjælpe med at styrke salget under corona, men som også i fremtiden højner shoppingoplevelsen for deres kunder såvel in-store som online.
En af Danmarks førende leverandører af e-handelsløsninger, Hesehus, har netop offentliggjort årsregnskabet for 2019. En omsætningsvækst på 25%, sund bundlinje og fortsat tilgang af nye medarbejdere vidner om endnu et år med sund vækst for de odenseanske e-handelsspecialister.
Hos Hesehus arbejder vi på højtryk for at hjælpe vores kunder med deres e-handelsambitioner. Derfor udvider vi igen holdet af ambitiøse hesehusianere, denne gang med to nye profiler, hhv. en erfaren CFO og en rutineret Technical Presales Engineer.
Hos Hesehus er hverken vi eller vores kunder gået i vinterhi. Derfor udvider vi nu holdet af kompetente hesehusianere og byder to stærke internationale profiler og en analytisk skarp projektleder velkommen​​​​​​​.
For knap to år siden trådte EU’s persondataforordning (General Data Protection Regulation) i kraft, og nu begynder bøderne for alvor at blive uddelt. Det er derfor en god idé at kigge jeres GDPR-indsatser efter i sømmene, og vi giver her nogle gode råd til, hvordan I kan gribe opgaven an.
Google giver nu deres digitale analyseredskaber en større makeover, og bl.a. skal en ny datamodel sikre en bedre indsigt i forbrugernes rejse på tværs af platforme og kanaler. Men hvilke analytiske muligheder og indsigter giver det jer som e-handlere, og hvordan kan I bruge det strategisk i jeres forretningsudvikling?
Årets Black Week med Black Friday i spidsen slog igen alle rekorder, og det gjorde sig i høj grad også gældende for Hesehus’ kunder med en samlet omsætningsvækst på hele 70%. Få her tre key learnings fra årets største handelsdag online.
Dinex, en af verdens førende producenter og leverandører af innovative udstødningsprodukter og emissionssystemer til industrien for tunge køretøjer og dieselmotorer, vælger Hesehus til e-handelspartner.
E-handelsbranchen er i konstant forandring, og det nye sort er sjældent nyt længe ad gangen. Derfor får I her de tre absolut hotteste trends, I som e-handlere med fordel kan holde et skarpt øje med, serveret direkte fra en af Europas største e-handelskonferencer, ’E-commerce Expo 2019’.
I en international og digital handelsverden som i dag, er et helt centralt spørgsmål hos mange retailere – hvordan skaber vi kundeoplevelser, der øger loyaliteten til vores brand? På verdens største retailkonference ’NRF Retails BIG Show’ i New York blev det klart, at svaret bl.a. ligger i et øget fokus på medarbejderne.
Et af Danmarks førende e-handelshuse, Hesehus A/S, har netop modtaget den prestigefyldte pris Gazelle 2019 og kan nu bryste sig af udnævnelsen for fjerde gang i virksomhedens historie.
Hesehus og en af Danmarks største frivillige kæder inden for hårde hvidevarer og forbrugerelektronik, El-Salg, har gennem et unikt samarbejde de sidste 10 år skabt flere digitale løsninger sammen og kan nu fejre 10-års jubilæum.
Det 15 år tætte samarbejde mellem en af Skandinaviens førende frokostudbydere, Fazer Food Services og Hesehus har bl.a. resulteret i den unikke take-away-løsning ’Fazer Food & Co’, og det gode samarbejde fortsætter.
Personalisering er næppe klassens nye dreng, og mange e-handlere har allerede integreret personalisering som en strategisk del af deres forretning. Men nu har den teknologiske udvikling gjort det muligt for jer som e-handlere at tage personalisering til helt nye højder med 1:1 personalisering.
Danmarks tredjestørste og landsdækkende kæde på det professionelle byggevaremarked, Davidsens Tømmerhandel, har valgt Hesehus til at stå bag deres nye B2B-totalløsning.
Scenen var sat i Øksnehallen i København, da FDIH samlede 800 danske e-handlere til årets helt store branchefest ’E-handelsprisen 2019’. Hesehus’ kunder var stærkt repræsenteret med hele seks finalepladser, der på fornemmeste vis resulterede i to guld og to sølv.
Den teknologiske udvikling inden for e-handel ræser derudaf, og særligt inden for levering og retur går tingene stærkt – det skal være lettere, hurtigere og smartere. Men hvordan skaber I leverings- og returservices, som indfrier kundernes forventninger og sætter standarden for i morgen?
2018 blev et fantastisk år! Et år, hvor vi lancerede vores internationale partnerkanal, rundede 100 mand på havnen i Odense og ikke mindst gik ud af året med en sund bundlinje, en rekordstor ordrebog og det tredjehøjeste overskud i firmaets historie.
Hvad skal der til for at lokke kunderne ned i de fysiske butikker, og kan det overhovedet lade sig gøre i den moderne, teknologiske verden, vi lever i? Gennem inspirerende cases giver vi jer her svaret.
Forbrugernes interaktion med brands er i dag spredt ud over forskellige platforme. Den kundeoplevelse, som I skaber på tværs af jeres kanaler, har derfor stor betydning for kundernes tilknytning til jeres brand. Men hvordan skaber I kundeoplevelser, som engagerer og øger brand loyaliteten?
Som led i et af Danmarks førende, digitale webbureauers langsigtede og ambitiøse strategi udvider Hesehus nu bestyrelsen med en særdeles erfaren profil inden for IT-branchen.

Læs nyheder fra 2018

Læs nyheder fra 2017

Læs nyheder fra 2016

Nyhedsbrev

Få serveret alt fra digitale tips og trends til heads-up på relevante seminarer og e-handelskonferencer direkte i din inbox